דיגיטל וטק

נתוני סיילספורס חושפים: שיא במכירות אונליין ב"בלאק פריידי"

298 מיליארד דולר: שיא עולמי במכירות אונליין בשבוע ה"בלאק פריידי" ו"הסייבר מאנדיי"


 
מערכת ice | 
בלאק פריידי (צילום freepik)
סיילספורס מציגה נתוני מכירות גלובליים המסכמים את שבוע הקניות שבין ה"בלאק פריידי" ל"סייבר מאנדיי" המתבססים על ניתוח נתוני קניות של למעלה מ-1.5 מיליארד קונים בעולם. על פי הנתונים, סך כל מכירות האונליין העולמיות בשבוע זה הגיעו לשיא של 298 מיליארד דולר, עלייה של 6% בהשוואה ל-2022.
הצמיחה נבעה בעיקר מנפח ההזמנות, ולא מאינפלציה, מה שמאותת על עלייה בביקוש הצרכני לראשונה מזה יותר מחמישה רבעונים. בעוד שכבר בחודשים האחרונים ראינו מבצעים, הקונים עדיין החזיקו מעמד וחיכו למבצעים האטרקטיביים של שבוע הסייבר.
מכירות אונליין ותנועה באתרים בבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי הגיעו לשיא: מכירות האונליין בכל שבוע הסייבר הגיעו ל-298 מיליארד דולר ברחבי העולם (עלייה של 6% משנה לשנה) כשבתנועה באתרים נרשמה עלייה של 5% בשנה. שיעורי הנחה אטרקטיביים הובילו לצמיחת מכירות חזקה באופן מפתיע.
קמעונאים הקשיבו למשוב של הקונים מהשנים האחרונות והיו שקופים יותר לגבי ההנחות ומדיניות ההחזרות שלהם. לאחר שיעור החזרות גבוה במיוחד במהלך שבוע הסייבר האחרון, שיעורי ההחזרות ירדו לרמות הרגילות (5%) לשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה