דיגיטל וטק

לראשונה: מוצרי סיילספורס יהיו זמינים במרקט-פלייס של AWS

סיילספורס ו-AWS מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן: מוצרי סיילספורס יהיו זמינים במרקט-פלייס של AWS. החידושים המשותפים ישפרו את ניהול הנתונים, חוויות הלקוח ויפעילו יישומים המונעים על ידי בינה מלאכותית

מערכת ice | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, vecteezy)
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, ו-AWS הכריזו על הרחבה משמעותית של השותפות האסטרטגית הוותיקה והגלובלית ביניהן, על ידי הרחבת שילוב המוצרים שלהם עם דאטה ובינה מלאכותית. כמו כן, לראשונה יציעו מוצרים נבחרים של סיילספורס במרקט-פלייס של AWS.
ההסכם המורחב יקל על הלקוחות לנהל בצורה חלקה ומאובטחת את הנתונים שלהם על פני פלטפורמות סיילספורס ו-AWS, ולשלב בצורה בטוחה ואחראית את טכנולוגיות הבינה המלאכותית הגנרטיביות העדכניות ביותר לאפליקציות ולתהליך העבודה שלהם.
כדי להקל על הלקוחות ליהנות מהערך המשולב של סיילספורס ו-AWS, החברות יעמיקו את האינטגרציות בין AWS ומוצרי סיילספורס. סיילספורס תתמוך כעת באמזון Bedrock, שירות מנוהל במלואו שהופך Foundation Models מחברות AI מובילות לזמינים באמצעות ממשק יישומים יחיד (API), כחלק מאסטרטגיית המודל הפתוח של סיילספורס.
זה יהפוך את Amazon Bedrock לזמינה דרך שכבת האמון של איינשטיין כדי להפעיל אפליקציות ותהליכי עבודה מונעים AI בסיילספורס. בנוסף, סיילספורס Data Cloud יתרחב כדי לתמוך בשיתוף נתונים על פני טכנולוגיות AWS נוספות.
אינטגרציות אלו של Data Cloud יהיו מנוהלות על ידי בקרות גישה מרכזיות חדשות, המעניקות ללקוחות את היכולת לנהל גישת משתמש מאובטחת ברמת התיקייה, האובייקט והקובץ עבור תוכן Data Cloud המאוחסן בשירות האחסון הפשוט של  Amazon S3) Amazon).
כחלק משותפות זו, סיילספורס תרחיב את השימוש שלה ב-AWS, לרבות טכנולוגיות מחשוב, אחסון, נתונים ו-AI באמצעות Hyperforce כדי לשפר יותר שירותים כמו Data Cloud. AWS גם תרחיב את השימוש במוצרי סיילספורס כמו Data Cloud מה שיאפשר ל-AWS ליצור פרופיל לקוח אחד מאוחד שיאפשר להם לספק חוויות אישיות יותר ללקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה