דיגיטל וטק

מנכ"ל Airbnb מבטיח: "בשנה הבאה נציע דברים חדשים"

מנכ"ל Airbnb בראיין צ'סקי התראיין לבלומברג וסיפר על האתגרים העומדים בפני החברה ועל הדרכים בהן היא מתכוונת להתמודד איתם בשנה הבאה. זאת לאחר ששנת 2023 הייתה קשה עבור החברה
מערכת ice | 
Airbnb (צילום unsplash)

שנה לא פשוטה עברה על מנכ"ל Airbnb בראיין צ'סקי לאחר שהחברה קיבלה מספר מכות: כמו תלונות הלקוחות על אי הוצאת פיצ'רים, ירידה בשולי הרווח וחזרה גוברת של עובדים לעבודה דרך המשרדים. מה שגרם לפגיעה בגמישות שהמריצה את עסקי החברה בשנות מגפת הקורונה. השיפורים אותם הכניסה החברה נועדו להועיל לאורחי החברה והם כוללים שקיפות במחירים ושיפור החיפוש בעזרת מסננים חדשים.

צ'סקי שהקים את החברה בשנת 2008 יחד עם ג'ו גביה אמר לאחרונה בראיון לבלומברג: "אנחנו צריכים לוודא שהנכסים הרשומים אצלנו מעולים, שאנחנו מספקים שירות לקוחות מעולה ושהמחירים נגישים. נוכל לחזור ליצור דברים חדשים ומרגשים ברגע שנתקן את היסודות הללו. למרות שהחברה שלנו נועדה עבור חברה קטנה בהרבה, החברה גדלה מאד, אולם נדמה שמעולם לא בנינו את היסודות שאנחנו זקוקים להם".
 

עוד הוסיף צ'סקי: "תמיד האמנתי שתוכנית הנאמנות הטובה ביותר היא לבנות מוצר שאנשים אוהבים. אם החברה תשיק תוכנית נאמנות זה יהיה משהו חדשני יותר מתוכנית נקודות סטנדרטית, משהו שבאמת עושה שירות טוב יותר. אנחנו יכולים להקים בניו יורק שירותים חדשים, בתחום הזה יש הרבה הזדמנויות. השנה שכללנו את שירות הליבה שלנו עם יותר מ-50 שדרוגים במאי, חמישה שדרוגים חשובים בימים אלה וסדרת שדרוגים בחודש הבא. אני מקווה שבשנה הבאה השירות שלנו יהיה טוב יותר ואז תוכלו לראות דברים חדשים שאנחנו מציעים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה