דיגיטל וטק

שוק האטרקציות בישראל מתפוצץ: מה מרוויח הצרכן הישראלי?

שיתוף פעולה בין אתר פאנזינג לבין חברת Grow יציע למשתמשים חידושים ופיצ'רים שירעננו את הפעילות השוטפת וישפרו את איכות השירות. לקוחות האתר יזכו לשירות משופר לרכישת אלפי סדנאות, סיורים וחוויות
מערכת ice | 
מחירי כניסות לאטרקציות- אילוסטרציה (צילום unsplash, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתר פאנזינג (Funzing) המציע אלפי סדנאות, אטרקציות, סיורים וחוויות ברחבי הארץ הודיעה הבוקר לעשרות אלפי לקוחותיו על חיבור חדש שישדרג את חווית הצרכן. בהודעה שנשלחה ללקוחות חשפו בחברה שיתוף פעולה עם חברת Grow מבית משולם, שבמסגרתו Grow תוביל את פעילות אתר Funzing בישראל.
החיבור הצפוי עם Grow ייכנס לתוקף היום והחל מה-15 באוקטובר התשלומים שמועברים לחשבון הבנק יתקבלו מטעם "משולם פתרונות תשלום בע"מ". לקוחות האתר ייהנו מחידושים ופיצ'רים מרעננים שישדרגו את הפעילות וישפרו את איכות השירות. שיתוף הפעולה הנוכחי עם Grow יאפשר מעתה רבים מהפיצ'רים המשמעותיים של המערכת, שמציעה חשבוניות, תזכורות אוטומטיות על תשלומים, הצעות מחיר וחווית תשלום אונליין המתאימה לנותני שירותים, אשר כל זאת נעשה בפשטות, מרחוק ומכל מכשיר. 
שיתוף הפעולה החדש עם Funzing ממשיך את מגמת ההתרחבות של Grow שרק לפני כמה חודשים הודיעה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת פורטר (Forter), המובילה העולמית בתחום מניעת הונאות בסחר אלקטרוני. החברה מספקת מגוון פתרונות תשלום מתקדמים ליותר מ-60 אלף חברות, מערכות, ארגונים ועסקים בישראל, וביניהם: אופטיקנה, שוז אונליין (ShoesOnline), סטודיו פאשה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה