דיגיטל וטק

מטא תסדר לכם פייסבוק ואינסטגרם נטולי פרסומות: זה התנאי היחיד

ייתכן והפרסומות המעצבנות שיש באינסטגרם ובפייסבוק עומדות להיעלם, אך כמובן רק אם תהיו מוכנים לשלם. זה המנוי החדש ששוקלים במטא בתגובה לביקורות מהאיחוד האירופי
מערכת ice |  1
פייסבוק (צילום shutterstock)
סובלים מהפרסומות שיש באינסטגרם ובפייסבוק? ובכן לפי דיווחים חדשים ומאומתים לכאורה מאירופה, מטא שוקלת להשיק מנוי חדש לפלטפורמות הללו ובמסגרתו תוכלו לשלם כדי לא לראות פרסומות כלל. המנוי המדובר יהיה רלוונטי רק למדינות האיחוד האירופי בעקבות ביקורת שמטא ספגה ממנו.
לא ידוע אם מדובר כבר בתוכנית מגובשת לגמרי, מתי היא תושק וכמה היא תעלה למעוניינים, אך לפי רויטרס עדיין יתאפשר לעשות שימוש בפלטפורמות בחינם, אך כמובן עם הפרסומות יישארו. 
ייתכן והמנוי החדש יאפשר למטא לנטרל בעיות של פרטיות וביקורות שליליות נוספות שכאמור ספגה מהאיחוד. 
נזכיר כי שירות אחר ולא פחות פופולרי, טוויטר שמו, גם החל לספק בשנה האחרונה שירות בתשלום. למרות השינויים הרבים שלכאורה מיועדים לטובת הצלחתה של טוויטר, מאסק הודה לאחרונה כי אולי זה לא יעבוד. מאסק צייץ לאחרונה: "האמת העצובה היא שאין רשתות חברתיות גדולות כיום, אנחנו עלולים להיכשל כפי שחזו אבל ננסה כמיטב יכולתנו על מנת להצליח". 
תכנון אחר שלא צלח לאחרונה וקשור גם למאסק ולמייסד מטא, מארק צוקרברג, זה כמובן הקרב הוויראלי שהשניים החליטו לקיים. לאחר שלא הצליחו להיסגר על מיקום וזמן, השניים החלו בקרב אחר של האשמות בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שנאה לצוקי
    התוקע בשופר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הזבל שניקרא פיסבוק מחקתי מזמן מהטלפון .... שיחפש צוקרברג טיפשים אחרים שיתקינו את האשפה שלו בטלפון ועוד ישלמו לו כסף
    סגור