דיגיטל וטק

פלאפון ודיסני במהלך משותף: מה ירוויחו הלקוחות בישראל?

לראשונה בישראל: דיסני+ בשיתוף פעולה עם חברת פלאפון. חברת פלאפון תציע חבילות סטרימינג מיוחדות לחופש הגדול המשלבות דור 5 ומינוי לדיסני+ לצפייה לכל המשפחה ובמספר מסכים במקביל. סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "ליהנות ממהירויות גלישה וצפיית סטרימינג בדור החמישי יחד עם היצע התכנים של דיסני+"
מערכת ice | 
סניף פלאפון (צילום Magma Images)
לא רק סלולר: חברת פלאפון מודיעה היום (רביעי) על שיתוף פעולה ייחודי עם דיסני לכבוד החופש הגדול ותחל להציע חבילות סטרימינג מיוחדות של דור 5 משולבות עם מינוי לדיסני+ לצפייה מכל מסך תומך: נייד, טלוויזיה או טאבלט ועד 4 מסכים במקביל. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת סלולר ישראלית לענקית הסטרימינג הבינלאומית.
פלאפון תאפשר ללקוחותיה לרכוש חבילה משולבת במחיר של 69.9 שקל לחודשיים הראשונים, ולאחר מכן 79.9 שקל. החבילה כוללת מינוי לדיסני+ ומסלול דור 5, 2000 ג'יגה ,3000 דקות שיחה ו-SMS וכן גלישה חופשית באפליקציות.
 
המבצע החדש ילווה בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של יהודה לוי, הפרזנטור של פלאפון, שיעלה לאוויר בימים הקרובים. החברה הכריזה לאחרונה כי היא צפויה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור 5 עד סוף השנה.
"מדובר בבשורה של ממש עבור לקוחות סלולר רבים שיוכלו ליהנות לא רק מהמהירויות של הדור החמישי, אלא גם מהיצע התכנים של דיסני+ ", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "חופשת הקיץ היא הזדמנות מצויינת עבור משפחות לזמן איכות משותף והנאה מהתכנים הרבים לכל המשפחה המוצעים בדיסני+", הוסיף בהט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה