דיגיטל וטק

הבינה המלאכותית של Booking.com שתתכנן את הטיול הבא שלכם

AI Trip Planner נבנה על בסיס המודלים הקיימים של Booking.com ללמידת מכונה, הממליצים על יעדים ומקומות אירוח למיליוני מטיילים בפלטפורמה מדי יום
מערכת ice | 
AI Trip Planner (צילום Booking.com)
Booking.com, מפלטפורמות התיירות הדיגיטליות המובילות בעולם, הכריזה על AI Trip Planner, כלי חדש לתכנון נסיעות באמצעות בינה מלאכותית. הכלי הושק בימים אלו בגרסת בטא לשוק האמריקאי דרך האפליקציה של החברה. הכלי החדש נבנה על בסיס המודלים הקיימים של Booking.com ללמידת מכונה, הממליצים על יעדים ומקומות אירוח למיליוני מטיילים בפלטפורמה מדי יום. כלי התכנון גם מופעל חלקית על ידי טכנולוגיית מודל שפה גדול (LLM) ChatGPT של OpenAI כדי ליצור דרך חדשה שתאפשר למטיילים לתכנן את נסיעותיהם.
מטיילים יוכלו לשאול את AI Trip Planner שאלות כלליות שקשורות לתיירות, וגם שאלות ספציפיות יותר לגבי כל אחד מהשלבים בתכנון הנסיעה שלהם. הכלי יוכל לאתר ולהציע מידע על יעדים ומקומות אירוח פוטנציאליים, לספק מקורות השראה לטיולים על בסיס הדרישות והצרכים הספציפיים של כל משתמש, וגם ליצור מסלולים בערים, מדינות ואזורים שונים.
 
המלצות רלוונטיות ומותאמות אישית לנסיעות וטיולים
המשתמשים שיעשו שימוש ב-AI Trip Planner יוכלו לתאר בצ'אט בקלות את מה שהם מחפשים, במונחים כלליים או ספציפיים, לשאול שאלות ולמקד את החיפוש בזמן אמת, כשאפשרויות חדשות שמתאימות לחיפוש יופיעו תוך שניות. מחיפוש אפשרויות ליעדים רומנטיים על החוף בקריביים ועד להתמקדות ברשימה ספציפית של בתי נופש למשפחה של ארבעה אנשים עם מזגן ובריכה – AI Trip Planner מספק המלצות במהירות ובצורת שיחה.
AI Trip Planner לוקח את תהליך תכנון הנסיעות צעד אחד קדימה, בכך שהוא מספק למטיילים רשימה ויזואלית של יעדים ומקומות אירוח, מידע על מחירים וקישורים ישירים לפרטים נוספים.  המשתמשים יוכלו לעבור מהצ'אט עם AI Trip Planner  אל אפליקציית Booking.com (ובחזרה) בעת שהם מתכננים את נסיעתם. באמצעות הקשה אחת על מקום האירוח שבו הם מעוניינים, הם יוכלו להשלים את הזמנת השהייה בו, מכיוון שכלי התכנון משולב באופן מלא בתהליך הזמנת מקומות האירוח באפליקציה של Booking.com.
"המטרה העיקרית שלנו ב-Booking.com תמיד הייתה למנף את הטכנולוגיה כדי להקל על חווית התיירות", אמר גלן פוגל, מנכ"ל Booking.com. "ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית מאיצות את העבודה שאנחנו עושים כבר שנים באמצעות למידת מכונה, שנועדה לשפר את כל ההיבטים של חוויית הלקוח בפלטפורמה שלנו, כמו אופטימיזציה של הסדר הנכון שבו יופיעו תמונות של מקומות אירוח, או הצגת חוות הדעת הרלוונטיות ביותר. כלי התכנון החדש שלנו הוא הצעד הבא בתהליך המתמשך שלנו למצוא את כל מה שיאפשר לנו להוסיף כמה שיותר ערך והנאה לתהליך תכנון הנסיעה."
"AI Trip Planner נותן לנו כמה אפשרויות מרגשות, שיכולות לעזור ללקוחות שלנו לתכנן ולחפש את מה שהם צריכים לנסיעה באופן טבעי ואנושי מאוד", אומר רוב פרנסיס, מנהל טכנולוגיות ראשי ב-Booking.com. "לעיתים קרובות, אנשים צריכים להתאים את עצמם ליכולות המוגבלות של הטכנולוגיה כדי להשיג את מה שהם רוצים, אבל עם בינה מלאכותית גנרטיבית אנחנו יכולים פשוט לנהל שיחות מסוגים שונים, אחד על אחד, באופן שבו הלקוחות שלנו בוחרים לנהל אותן. ממש כמו שאנשים מתחילים שיחה על תכנון חופשה או טיול עם המשפחה והחברים שלהם. זו רק ההתחלה, אבל יש לנו עוד הרבה מה לחקור בתחום כדי להמשיך לחדש ולהנגיש את חוויית התיירות אף יותר ב-Booking.com, ולעשות את זה באופן בטוח, מוסרי ושוויוני לכולן ולכולם."
בימים אלו מוצעת גרסת הבטא של AI Trip Planner לחלק מחברי וחברות תוכנית Genius של Booking.com בארצות הברית, ומספרם ילך ויגדל בהדרגה בשבועות הבאים. המשמעות היא שמטיילים בארה"ב יוכלו להתחבר לחשבונם ב-Booking.com דרך האפליקציה ולהשתמש בה באנגלית כדי לקבל גישה לכלי החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה