דיגיטל וטק

טוויטר עושה שינוי קיצוני: מעכשיו כך ייראו המסרים שלכם

בפברואר, טוויטר הגדילה את המגבלה ל-4,000 תווים, ובהמשך הרחיבה אותה ל-10,000 תווים באפריל. באותה תקופה, החברה גם הציגה תמיכה בתכונות עיצוב טקסט כמו מודגש ונטוי, כעת ניתן לכתוב טקסט באורך של 25,000 תווים
מערכת ice | 
טוויטר (צילום shutterstock)
מוכנים לשינוי? ההגדרה המדויקת של טוויטר במשך כמעט 17 שנות קיומה הייתה "פלטפורמת מיקרו-בלוגינג" - כלומר, רשת חברתית שסובבת סביב פרסומים קצרים, אם מדובר בטקסטים של עד כמה עשרות מילים, תמונות בודדות או סרטונים של מספר שניות. אלא שמעכשיו, סימן ההיכר של הפלטפורמה מגיע לסיומו.
מאז השתלט אילון מאסק על טוויטר, הפלטפורמה הרחיבה את מגבלות התוכן שניתן לפרסם באמצעות ציוץ אחד. בצעד האחרון שלה, החברה הגדילה את ספירת התווים לציוץ ל-25,000 עבור משתמשים בתשלום. החברה ביצעה את השינוי בעמוד הטוויטר הכחול שלה היום, מה שמציין את המגבלה. גם מהנדס בטוויטר, פראצ'י פודאר, הודיע על השינוי בפרסום ציוץ ארוך בשבוע שעבר.

בפברואר, טוויטר הגדילה את המגבלה ל-4,000 תווים, ובהמשך הרחיבה אותה ל-10,000 תווים באפריל. באותה תקופה, החברה גם הציגה תמיכה בתכונות עיצוב טקסט כמו מודגש ונטוי. בניהול הקודם, החברה ביצעה שינוי אחד - מ-140 תווים ל-280 תווים - בעשור האחרון. ועבור הצעד הזה, הוא התמודד עם דחיפה מצד המשתמשים.
עם הרחבת מגבלת התווים החדשה, המשתמשים יכולים גם לפרסם מאמרים ארוכים או סיפורים קצרים לגמרי. מאסק מוודא שלא ייגמרו לך המילים בזמן שאתה עושה את זה. בהשוואה לטוויטר, לפלטפורמות מתחרות כמו Mastodon (500 תווים) ו-Blusky (300 תווים) יש מגבלות נמוכות בהרבה לפוסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה