דיגיטל וטק

דרמה בטיקטוק: מדוע מנהלת התפעול הראשית פורשת מתפקידה?

דרמה גדולה בטיקטוק: מנהלת התפעול הראשית של הרשת החברתית הפופולרית, ונסה פפאס, עוזבת את החברה אחרי מספר שנים בה ולא מעט האשמות איתם התמודדה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום vecteezy)
דרמה גדולה בטיקטוק: מנהלת התפעול הראשית של הרשת החברתית הפופולרית, ונסה פפאס, עוזבת את החברה, כך על פי מזכר פנימי שהגיע לידי "CNN" ופורסם היום (ראשון). פפאס שימשה במשך מספר שנים כסנגורית הציבור הבכירה של החברה, והתמודדה בפני לא מעט האשמות על כך שהפלטפורמה מהווה סיכון ביטחוני לאומי.

על פי התזכיר שנשלח לעובדים אותו כתב המנכ"ל שו צ'ו ונחשף ב-CNN, פאפאס תמשיך לשמש כיועצת פרטית לחברה, ונוסף על כך גם תשמש כיועצת אסטרטגית. "פאפאס החליטה לפרוש מתפקידה בחברה כדי להתמקד מחדש בתשוקות היזמות שלה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לה על תרומותה הרבה לאורך השנים", מסר צ'ו במזכר לעובדים.
עוד הוסיף מנכ"ל טיקטוק במזכר שהוציא לעובדים כי "לאורך כל התקופה שלה בטיקטוק היא הייתה גורם מכריע בהגדלת העסק, התמיכה הרבה בחברה, העלאת היצע המוצרים של החברה, הקמפיינים השיווקיים שלנו וטיפוח קהילה חיובית של יוצרים ומשתמשים בטיקטוק". העזיבה הזאת למעשה ממשיכה את העזיבה המפתיעה של ראש צוות הבטיחות המרכזי בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה