דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: החברה הזאת זכתה בפרס העולמי על מצוינות עסקית

Travel Booster מבית גלאור זוכה בפרס שנתי מטעם Global Business Excellence Awards על הטכנולוגיה שפיתחה המשנה את מציאות לקוחותיה ומאפשרת  להם למכור יותר, לייעל את תהליכי העבודה ולייצר חבילות נופש ומוצרי תיירות בצורה מהירה, יעילה ורווחית יותר
מערכת ice | 
אורלי לבנוני, בעלים ומנכ"ל Travel Booster מבית גלאור (צילום צילום פרטי)
מערכת Travel Booster בפיתוחה של חברת גלאור זכתה בפרס המצויינות העסקית – עולמית מטעם  Global Business Excellence Awards שסוקר מידי שנה חברות רבות ובוחר את אלו שהוכיחו מצוינות טכנולוגית חדשנית ועסקית, ובכך תרמו לחברות וארגונים ברחבי העולם.
השנה, הזוכה העולמית היא מערכת ישראלית בשם Travel Booster מבית גלאור. Travel Booster המציגה פלטפורמת all in one ERP כל מידע העסקי, התפעולי והחשבונאי מרוכז במערכת אחת , ומאפשרת  בניה חכמה ויעילה  של מוצרים שונים ומגוונים תומכת  בתהליכי מכירה בערוצים שונים, הצעות מחיר והזמנות מותאמות אישית (Tailored made) וכל זאת  במערכת פתוחה וגמישה.
אורלי לבנוני, מנכ"ל ובעלים חברת גלאור הוסיפה: "אנו גאים לזכות בהכרה עולמית על עשייה שלנו רבת השנים, בטכנולוגיה  שפיתחנו ובגישה ההוליסטית שלנו לניהול מערכות מידע אירגוניות. אנו מאמינים שחדשנות היא הגורם המניע את תעשיית התיירות קדימה ושואפים תמיד להישאר בחזית הטכנולוגיה".
גלאור היא חברת הטכנולוגיה המובילה של  פתרונות אירגוניים לתעשיית התיירות, עם למעלה מ-אלפי משתמשים  ביותר מ-20 מדינות, ובשיתוף פעולה עם למעלה מ  30 שותפים בעולם .
גלאור פיתחה את מערכת Travel Booster - מערכת SAAS אשר חרטה על דגלה מצוינות טכנולוגית הבאה לידי ביטויי בכלים עסקיים ומאפשרת לנהל, לייצר ולמכור מוצרי תיירות באופן יעיל, מהיר ורווחי. החברה מעניקה את שירותיה לסוכני נסיעות (leisure and business oriented),  OTAs, מפעילי תיירות (נכנסת, יוצאת), מפעילי תיירות דיגיטליים וחברות נופש של חברות תעופה.
The Global Business Excellence Awards סוקר מידי שנה מאות חברות מרחבי העולם בתחומי טכנולוגיה, חדשנות, פיננסים ועוד. פרסי המצוינות העסקית העולמית משווקים ומנוהלים על ידי Awards Intelligence , הספקית המובילה בעולם של פרסים עסקיים והצטיינות במתן שירותים, יצירת חדשנות חדשות, מידע ותמיכה לחברות וארגונים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה