דיגיטל וטק

רמי לוי בצרות: מדוע משרד התקשורת החליט לחסום אותו?

משרד התקשורת חסם לחברת 015 Hallo את הגישה למידע על פריסת תשתיות של חברת בזק: החברה שנהנתה מפתיחת השוק לתחרות וסיפקה שירותים תוך "רכיבה" על תקשורת בזק בשוק הסיטונאי, מסרה פרטים לחברות אחרות בניגוד להוראות הביטחון
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
משרד התקשורת, בראשות השר שלמה קרעי הורה היום (ראשון) לחברת בזק לחסום לחברת השקמה אן.ג'י.אן תקשורת בינלאומית בע"מ "Hallo 015" של איש העסקים רמי לוי, את הגישה לנתונים ומידע לתשתיות של בזק עד להודעה חדשה. 
במסגרת הליך פיקוח של אגף פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, נמצא כי חברת Hallo 015 הפרה את הוראות רישיונה בכך שלא שמרה על המידע בהתאם לנהלים וכן מסרה מיקומים על פריסת תשתיות בזק לחברות אחרות. הוראות אלו נועדו לשמור על האינטרס הביטחוני הגלום במידע מסוג זה.

בתקופה זו מתכוון המשרד לבחון האם החברה פועלת לתקן את ההפרות לכאורה, ולבחון קיום הליכי פיקוח בנושא זה כנגד החברה. ההוראה תמנע מהחברה גישה למידע בכל דרך שהייתה אפשרית לה לפי הדין - בין אם באופן מקוון, באמצעות ביקור בחדר הצפיין של בזק, באמצעות ממשק ה-API של החברה מול בזק ובכל דרך אחרת.
שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי:  "אנחנו מחויבים לאפשר לציבור להנות מתשתיות תקשורת מתקדמות בכל מקום בארץ ובמחירים תחרותיים אבל לא על חשבון הביטחון. לא נאפשר פגיעה בביטחון האזרחים או בביטחון המדינה ונפעל ביד קשה ובכל הכלים העומדים לרשותנו אל מול חברות שיפרו את ההוראות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רמי לוי לא מזמין
    ויוה 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דלפקי הבשר הדגים ומעדניות החלב והנקניק מוזנחים ולא אסתטיים. לא כמו שזה מוצג בפרסומות. ולמרות שיש מוצרים זולים, אוב המוצרים ברמי לוי יקרים!!
    סגור
  • 4.
    השמאל מתלבש על רמי לוי (ל"ת)
    ששון 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    רמי לוי
    נחום 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין הרי הוא ליכודניק מלידה איזה זה שקרעי קורע אותו ,
    סגור
  • 2.
    לפתוח בחזרה את רמי לוי TV
    דורון 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רמי לוי לא היה סוגר את חברת הכבלים "רמי לוי TV" והיה נותן לכבלים שלו להתרחב כמו סלקום TV ופרטנר TV ולא העה נותן לרצי לוי TV להיסגר אז כל זה לא עיה קורה
    סגור
  • 1.
    עוד ליכודניק שמצפצף על החוק (ל"ת)
    תום 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור