דיגיטל וטק

אפל מסתערת על הקולנוע במיליארד דולר: אלו הסרטים שיעלו

אפל רוצה להיכנס כיצרנית תוכן מובילה בבתי הקולנוע, במהלך שנועד לקדם דווקא את שירות הסטרימינג שלה. מבולבלים? גם אנחנו
מערכת ice | 
דואה ליפה וחואקין פיניקס (צילום מתוך האינסטגרם)
מלבד הסרט המוערך "קודה", אפל TV פלוס עדיין לא באמת הפך לשם נרדף לסרטים מצליחים כפי שהחברה בבירור שואפת. אבל במקום פשוט לרכוש את זכויות ההפצה לפרויקטים מבטיחים יותר, הצעד הבא של אפל להעלות את פרופיל פלטפורמת הסטרימינג שלה הוא לנסות להביא צופים לקולנוע לסרטים שלה.
בלומברג מדווח אתמול (חמישי) כי אפל מתכננת להוציא מיליארד דולר מדי שנה כדי להפיק סרטים מקוריים נוספים שיצאו לאקרנים באלפי בתי קולנוע למשך חודש לכל הפחות - מהלך שנועד להרגיל את הקהל לחשוב על אפל כשחקנית רצינית בעולם הקולנוע. למרות שעדיין לא סוכמו או הוכרזו תוכניות, אפל - שהיא חדשה יחסית בעסק של הוצאת הפרויקטים שלה בבתי קולנוע - ניהלה שיחות עם אולפנים אחרים לגבי שותפויות שנועדו להקל על התהליך הלוגיסטי.

על פי הדיווחים, המותחן של מת'יו ווהן, Argylle, בכיכובם של דואה ליפה והנרי קאוויל, והדרמה ההיסטורית של רידלי סקוט, "נפוליאון", בכיכובו של חואקין פיניקס, נחשבים לגל הראשון של יצירות של אפל שיוצגו במשך חודש לפחות בבתי הקולנוע.
אולם, עם כל הכבוד למהלך, לא ברור כיצד סרטי קולנוע מצליחים של אפל יובילו את הצופים להירשם לאפל TV פלוס.
גם המתחרה הגדולה אמזון הודיעה לאחרונה על כוונתה להשקיע מיליארד דולר מדי שנה בסרטים שיצאו לאקרנים בקולנוע. הדיווחים מגיעים בזמן שבו שירותי הסטרימינג בוחנים מחדש את הוצאות התוכן שלהם כדי לפעול להגדיל את הרווחיות, והמתחרה נטפליקס אותתה שאולי היא לא מוכנה להיכנס לקולנוע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה