דיגיטל וטק

רוצים לעשות רווח דרך יוטיוב? הכתבה הזו בשבילכם

אחד התחומים המבוקשים ביותר לתעסוקה ורווח כיום הוא תחום יצירת התוכן ברשתות החברתיות. עם זאת, ישנו רף מסוים אליו תצטרכו להגיע כדי להתחיל לעשות רווח - אלו כל הנתונים להצלחה דרך יוטיוב
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום unsplash ,pixabay)
אחד המקצועות המבוקשים והקשוחים ביותר בימינו הוא ללא ספק תחום יצירת התוכן. בין אם מדובר ביצירת תוכן לטיקטוק, אינסטגרם או יוטיוב, מדובר בדרך "קלה" להשיג אלפי עוקבים, תשומת לב ולאלו שטובים במיוחד בתחום - לא מעט כסף.
בהתאם לפופולריות העולה של תחום יצירת התוכן, לא תופתעו לשמוע כלל שאלו המוצלחים עושים לא מעט כסף. למשל, יוצרי תוכן ביוטיוב מצליחים להרוויח סכומים נכבדים בהתאם להיקף הצפיות, הפרסומת ועוד.
למשל, בפלטפורמה זו ליוצר תוכן צריכים להיות לפחות אלף מנויים ו-4 אלף שעות צפייה לאורך השנה. אם יוצר הגיע לרמה זו הוא יכול לבקש להצטרף לתוכנית השותפים של הפלטפורמה וזו תאפשר להם לעשות רווח משילוב של מודעות, צבירת מנויים ועוד.
כך למשל, מעל לאלף צפיות במודעה בסרטון של יוצר בתוכנית השותפים תאפשר לו לעשות רווח, אם כי כי כמעט חצי ממנו ילך לכיסה של יוטיוב. מנגד, היוצר יעשה רווח גם מהיקף הצופים בסרטונים שלו. 
בין היוצרים הרווחיים ביותר ביוטיוב, שפועלים על בסיס התוכנית של הפלטפורמה הוא נייט אובראיין שעשה רווח של 400 אלף לשנה תודות למעל למיליון עוקביו. לצד נמצאים גם מייקל גרות', מרינה מוגליקו, טיפאני מא ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה