דיגיטל וטק

חברת HP מכריזה על סדרת תחנות עבודה מקצועיות חדשות

ענקית המחשוב והטכנולוגיה חונכת סדרה חדשה ומתקדמת של תחנות עבודה מקצועיות, Z by HP דור 5 (G5) שתוכננה לשפר תהליכי עבודה ולהאיץ יכולות ניתוח ועיבוד נתונים מורכבת
מערכת ice | 
בניין HP (צילום ויקיפדיה)
ענקית המחשוב והטכנולוגיה HP מכריזה על סדרה חדשה ומתקדמת של תחנות עבודה מקצועיות, Z by HP דור 5 (G5) שתוכננה לשפר תהליכי עבודה ולהאיץ יכולות ניתוח ועיבוד נתונים מורכבת.
חברת HP גם הכריזה על HP Anyware Remote System Controller המספק פתרון לניהול ציי תחנות העבודה מרחוק והמעניק למחלקות ה-IT יכולת שליטה ותמיכה, בתחנות העבודה Z by HP, מכל מקום דרך ממשק יחיד ומתקדם.

סדרת תחנות העבודה Z by HP תוכננה מלכתחילה ומנקודת הראות והצרכים של משתמשי הקצה. תחנות העבודה החדשות מספקות ביצועים גבוהים בין אם מדובר בעבודה על מידול של דגמים ומכלולים מורכבים, הפעלת סימולציות מתקדמות או אימון מודלים מורכבים של למידה עמוקה (Deep Learning) ולמידת מכונה (Machine Learning) במהירות מרבית. סדרת תחנות העבודה החדשות Z by HP  מוצעות במגוון רחב של תצורות, כגון ה-Z8 Fury G5 המאפשר לשלב מעבד Intel Xeon עד 56 ליבות ועד ארבעה כרטיסים גרפיים מתקדמים ברוחב כפול.
• ה-Z8 Fury G5 מספק ביצועים עוצמתיים תוך כדי שהוא נשאר קריר ושקט בזמן עיבוד נתונים וביצוע תהליכים המחייבים שימוש מתקדם בכלל רכיבי המערכת, עם מעבד יחיד בתצורה של עד 56 ליבות, המשולב עם עוצמה של ארבעה כרטיסים גרפיים כפולים מתקדמים וזיכרון מסוג DDR5 בנפח של עד 2TB. ה-Z8 Fury G5 הינה תחנת העבודה המתקדמת ביותר למחשוב מקבילי ופיתוח בסביבת "למידת מכונה" (Machine Learning) ופיתוח אפליקציות מציאות מדומה (VR).
• ה-HP Z4 G5 מיועד להתמודד עם עיבוד נתונים וביצוע תהליכים גראפיים מתקדמים, החל מעריכת וידאו ורינדור גרפיקת תלת-ממד ברזולוציות גבוהות ועד סימולציות ואנליזה תובעניות. מוצע עם מעבד יחיד בסדרת ה-Intel Xeon W-2400 החדשה בתצורה של עד 24 ליבות, שני כרטיסים גרפיים מתקדמים עם זיכרון כולל של עד 512GB. כולל סרטיפיקציה למגוון רחב של אפליקציות מקצועיות לניהול תהליכים אינטנסיביים ומספק יכולות שדרוג ככול שיהיה צורך בתהליכים מתקדמים וחדשניים.
• ה-HP Z6 G5 מיועד לביצוע משימות הדורשות שימוש במשאבים גרפיים מתקדמים על ידי שילוב של מספר כרטיסים גרפיים המתאפשר בעזרת היכולת להרחבת השימוש בערוצי PCIe מתקדמים  המשולבים בארכיטקטורת המעבד Intel Xeon W-3400. בעזרת תצורות הכוללות מעבד עם עד 36 ליבות, שלושה כרטיסים גרפיים מתקדמים וזיכרון DDR5 בנפח 1TB ה-Z6 G5 מספק ביצועים משמעותיים למשתמשים הדורשים מכונה שתדע להתמודד עם צרכים מחשביים מורכבים.
• ה-HP Z8 G5 מיועד למשתמשים הדורשים יכולות מחשוב ועיבוד רבות ומתקדמות בעבור תהליכים עתירי מאמץ כדוגמא, האצת יכולות רינדור בשילוב מאפיין ה  Ray Tracing בזמן אמת, הדמיית נתונים ויכולות מידול מתקדמות. תחנת העבודה HP Z8 G5 ,תומכת בשימוש של שני מעבדי Intel Xeon Scalable (SP) בו זמנית בכמות של עד 64 ליבות מחשוב מהדור הרביעי של Intel Xeon, ותמיכה בכרטיסים גראפיים מתקדמים עם זיכרון DDR5 של 1TB. 
קרדיט: HP
קרדיט: HP
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה