דיגיטל וטק

גוגל משיבה מלחמה למיקרוסופט: השינוי האדיר במנוע החיפוש שלכם נחשף

גוגל תשיק בקרוב מתחרה ל-ChatGPT של מיקרוסופט בשם Bard, וצפויה לשלב אותו במנוע החיפוש הפופולרי שלה, כאשר תאפשר למקבץ משתמשים מהימנים להתנסות בצ'אט בשבועות הקרובים לפני שתשיק אותו לציבור הרחב.
מערכת ice | 
עדכון גוגל (צילום pexels, vecteezy)
גוגל הודיעה לאחרונה על כוונתה להשיק בקרוב מתחרה ל-ChatGPT של מיקרוסופט בשם Bard, וצפויה לשלב אותו במנוע החיפוש הפופולרי שלה. בתוך כך, גוגל תתחיל לאפשר למקבץ משתמשים מהימנים להתנסות בצ'אט בשבועות הקרובים לפני שתשיק אותו לציבור הרחב.
הצ'טבוט החדש של גוגל מבוסס על מודל השפה שפיתחה החברה, LaMDA, והוא יאפשר שירות חיפוש, רק שבמענה לשאילתות הוא יעניק תשובות מפורטות מבוססות מידע מהאינטרנט ולא הצעות חיפוש.
מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי, מסר: "בשלב הראשון אנחנו מפרסמים אותו עם הגירסה הקלה של LaMDA. הדגם הקטן בהרבה דורש פחות כוח מיחשוב, מה שמאפשר לנו להגיע ליותר משתמשים, וגם לקבל יותר משובים. נשלב משוב חיצוני עם בדיקות פנימיות משלנו כדי לוודא שהתשובות של Bard עומדות ברף גבוה של איכות, בטיחות וביסוס של מידע מהעולם האמיתי".
המהלך החדש של ענקית הטכנולוגיה גוגל מגיע בתגובה ישירה למיקרוסופט אחרי שהשיקה את ה-OpenAI, רק בדצמבר האחרון. עד היום התנסו בו מעל ל-100 מיליון משתמשים, כאשר 5 מיליון מתוכם הם משתמשים יומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה