דיגיטל וטק

אפלייד מטיריאלס מארחת את קונסורציום השבבים האירופי בתל-אביב

אפלייד מטיריאלס ישראל אירחה בשבוע שעבר את מפגש הסיום של קונסורציום השבבים  האירופי MADEin4, בהשתתפותן של קרוב ל-50 חברות מעשר מדינות
מערכת ice | 
קונסורציום השבבים (צילום רון אוריאל)
אפלייד מטיריאלס ישראל מביאה לארץ את קונסורציום השבבים האירופי MADEin4, עם השתתפותן של 47 חברות אירופאיות, מכוני מחקר ואוניברסיטאות שהגיעו מעשר מדינות. האירוע התקיים בהובלת אפלייד מטירילאס עם השקעה של כ-130 מיליון אירו, כ-60 מיליון אירו מומנו על ידי האיחוד האירופי, המדינות המשתתפות והרשות לחדשנות בארץ.
האירוע הגיע לארץ והסתיים עם מפגש מסכם מוצלח בשבוע שעבר בתל-אביב. הפרויקט הייחודי החל את פעילותו בשנת 2019 במטרה לקדם שיתופי פעולה, טכנולוגיות מתקדמות, פיתוח ובקרת ייצור של שבבים מתקדמים בתחום הרכב
במפגש סיום הפרויקט הוצגו הטכנולוגיות שפותחו, אשר כוללות דרכים חדשות לייצור רכיבים אלקטרוניים ובקרת תהליכי ייצור מבוססות מידע ועוד. 
אפלייד מטיריאלס לא הייתה הישראלית היחידה בחדר ולצדה נכחו חברות כמו ברוקר ישראל, ברילינטור, טאואר, מלנוקס, נובה ועוד. כמו כן, נכחו מכוני מחקר אירופאיים כמו LETI, יצרניות שבבים דוגמת ST ואפילו יצרנית הרכבים פיאט קרייזלר.
החברה המובילה עצמה הכריזה לאחרונה על חידוש טכנולוגי במסגרתו ייצרה את טכנולוגיית eBeam, טכנולוגיית הדמיה אשר מבוססת על קרן אלקטרונים. הטכנולוגיה החדשה פותחה בישראל, בה פועלת חטיבת Process Diagnostics and Control של אפלייד מטיריאלס, המנוהלת על ידי רפי בן עמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה