מינויים

ענקית השבבים טקסס אינסטרומנטס תמנה מנכ"ל ישראלי

חביב אילן, שעובד בטקסס אינסטרומנטס כבר 23 שנה מאז שהיא רכשה את הסטארט-אפ שבו היה, ימונה באפריל הקרוב למנכ"ל החברה
מערכת ice |  1
חביב אילן, טקסס אינסטרומנטס (צילום מתוך האתר הרשמי)
טקסס אינסטרומנטס הודיעה אתמול (חמישי) ​​כי המנכ"ל שלה מזה כמעט 19 שנים, ריץ' טמפלטון, יפרוש מתפקידו ב-1 באפריל כאשר הישראלי חביב אילן, סמנכ"ל התפעול כיום, יחליף אותו. טמפלטון יישאר היו"ר הבכיר של יצרנית השבבים. 
אילן הגיע לטקסס אינסטרומנטס ב-1999 באמצעות רכישת החברה של הסטארט-אפ הישראלי Butterfly. לפני שהפך למנהל התפעול בטקסס אינסטרומנטס, הוא היה סגן נשיא בכיר של שרשרת האותות האנלוגית והחטיבות האנלוגיות בעלות ביצועים גבוהים.
החברה הוותיקה שנוסדה בתחילת שנות ה-50 תיארה את השינוי כ"ירושה מתוכננת היטב" בהצהרה. אבל טקסס אינסטרומנטס ביצעה מהלך דומה ב-2018 שנגמר לא כמו שהיא רצתה. החברה הודיעה אז כי טמפלטון יתפטר כדי לפנות מקום למנהל התפעול באותה תקופה, בריאן קראצ'ר, במה שהיא כינתה גם "רצף מתוכנן היטב". אמנם חודש לאחר החלפת המנכ"ל, קראצ'ר עזב, וטמפלטון נכנס מחדש לתפקיד.

"קרוצ'ר התפטר עקב הפרות של קוד ההתנהגות של החברה", אמרה אז טקסס אינסטרומנטס. "ההפרות קשורות להתנהגות אישית שאינה עולה בקנה אחד עם האתיקה וערכי הליבה שלנו, אך אינן קשורות לאסטרטגיה, תפעול או דיווח כספי של החברה".
תחת הנהגתו של טמפלטון, שהחלה ב-1 במאי 2004, מניית טקסס אינסטרומנטס גדלה ב-581%. 
טקסס אינסטרומנטס סיפקה רווח נקי של 2.3 מיליארד דולר לעומת הכנסות של 5.24 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים בספטמבר. 30, המייצגים כ-18% צמיחה ברווחים וצמיחה של 13% בהכנסות. רוב ההכנסות נובעות ממכירות של מוצרים אנלוגיים, כולל שבבים שמשנים את האותות לנתונים כדי ששבבים אחרים יצמצמו. למעלה משליש מההכנסות מגיעות מקטגוריות תעשייתיות כמו אנרגיה, בריאות וביטחון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש טעות בכתבה
    נתן 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לאמר ישראלי לשעבר שמשנת 1999 חי וגר ומרכז חייו בארה"ב...
    סגור