מינויים

חברת השבבים הישראלית מכריזה על מינוי סמנכ"ל שיווק חדש

דן אנציו מונה לתפקיד סמנכל השיווק של Ready Group, בחברה מצפים שאנציו יוביל את השיווק האסטרטגי והפיתוח העסקי
מערכת ice | 
דן אנציו (צילום אייל פאר)
Ready Group מכריזה הבוקר (ראשון) על מינויו של דן אנציו (48) לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה. אנציו המתמחה בפיתוח חומרה ותוכנה R&D360 לארגונים בישראל ובעולם, יוביל את השיווק האסטרטגי והפיתוח העסקי בקבוצת Ready תוך התמקדות בהגדלת הצעת הערך של החברה והקשר עם השוק, כך לפי הודעת החברה.
קודם המינוי כיהן אנציו כראש מערך השיווק בחברות סטרטאפ, כאשר בתפקידו האחרון ניהל את מערך השיווק והפעילות הבינלאומית בסטארטאפ המדיקל,NeuroAudit.
עוד נמסר כי אנציו הינו בוגר תואר להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל-אביב, בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בניהול שיווק אסטרטגי מקומי ובינלאומי. בהודעת החברה נכתב כי אנציו מביא עימו "ראייה אסטרטגית וחשיבה אנליטית גבוהה, ניסיון בבניית אסטרטגיית Go to Market רב ערוצית, ניסיון בבניית מותגים ובפיתוח והשקת מוצרים".
קבוצת Ready (לשעבר Rachip) עוסקת ב-R&D 360 ומעניקה מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה, תוך מתן מענה מותאם לקוח בשוק ההיי־טק המקומי והבינלאומי באמצעות מומחי החברה. הקבוצה עוסקת גם בפיתוחים מורכבים בתחומי השבבים (מהגדרה ועד למוצר), מערכות משובצות, אינטרנט ומובייל, אפליקציות ומערכות ארגוניות, בדיקות ואוטומציה בכל תחומי התעשיות. בשנים האחרונות Ready רכשה ומיזגה אליה ארבע חברות תוכנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה