דיגיטל וטק

טוויטר שוב מקפיצה מחירים: התוכניות של מאסק נחשפות

בעלי הרשת החברתית החשובה חשף כי לאחר שהקפיץ את מחיר המנוי בתשלום והכניס אליו כמה תכונות שהיו פעם חינמיות, כעת הוא מתכנן לגבות עוד יותר כסף ממי שבאמת רוצה ליהנות מהרשת החברתית באופן מלא
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
עוד לפני שהתרגלנו לרעיון של גביית כסף על שימוש בתכונות נפוצות למדי ברשתות חברתיות, כעת מתכנן מאסק להעלות את המחירים בטוויטר עוד יותר.
אמש (שבת) הוא צייץ כי "הפרסומות בטוויטר רבות וגדולות מדי. ננקוט צעדים לטפל בשתי הבעיות בשבועות הקרובים. כמו כן, יהיה גם מנוי יקר יותר בלי פרסומות כלל".
 
לגבי כמות וגודל הפרסומות כבר הבטיח מאסק למגיש הטוקשואו האינטרנטי דייב רובין (שהקים מעין רשת חברתית מתחרה בשם Locals) לפני חודש וחצי: "נתקן זאת השבוע". לא ברור למה זה נגרר כל כך הרבה זמן וכעת צפוי לקחת "כמה שבועות".
 
כזכור, מייד לאחר השתלטותו על טוויטר כבר הקפיץ מאסק את מחיר המנוי שלה, Twitter Blue, ב-60%, מ-5 דולר ל-8 דולר – ולמי שנרשם מהאפליקציה באייפון או באנדרואיד הוא אף מוסיף עוד 30% "מס גוגל" / "מס אפל", כפי שהוא מגדיר את העמלה שהן לוקחות על כל פעולת תשלום דרך חנויות האפליקציות שלהן. כעת, הוא מתכנן מחיר יקר אף יותר למי שירצה ליהנות מכל היכולות של הרשת החברתית.
לפי דיווחים באתרים שונים, מאסק נואש לסחוט כל דולר אפשרי מטוויטר, בשל שילוב של ירידה דרסטית של כ-40% מהכנסות הפרסום ברשת בשל "חרם מפרסמים" עליה לאור מסע צלב תקשורתי שמאיים על חברות שיפרסמו בה כי יואשמו במימון פייק ניוז, עם מועד תחילת פירעון ההלוואות שלקח כדי לרכוש את הרשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה