דיגיטל וטק

אפל מעלה מחירים: כמה תשלמו מעכשיו על מטען לאייפון?

אפל הודיעה השבוע על עליית מחירים למטען של האייפון בחנויות הרשמיות שלה. החל מה-1 במרץ, כל מכשירי האייפון הישנים שיצאו לפני 2022 יראו את דמי החלפת הסוללה שלהם עולים בלא פחות מ-20 דולר, כמו גם במכשירים ישנים יותר, חלק מהאייפדים ומחשבי MacBook
מערכת ice |  1
אייפון (צילום unsplash)
אפל הודיעה השבוע על עליית מחירים למטען של האייפון בחנויות הרשמיות שלה. החל מה-1 במרץ, כל מכשירי האייפון הישנים שיצאו לפני 2022 יראו את דמי החלפת הסוללה שלהם עולים בלא פחות מ-20 דולר, כך מסרה ענקית הטכנולוגיה באתר האינטרנט שלה. נכון לעכשיו, בעלי אייפון 13 משלמים 69 דולר עבור סוללה חדשה. לעומת זאת, בעוד חודשיים, אפל תגבה 89 דולר עבור מטען מקורי.
עליות מחירי הסוללה יחולו גם על מכשירי אייפון ישנים יותר, חלק מהאייפדים ומחשבי MacBook, כאשר העלייה תהיה בהתחלה בארצות הברית אך תגיע גם לחלק מהשווקים הבינלאומיים. נכון לעכשיו, כל דגמי האייפון 14 שנרכשו נמצאים באחריות, ואם משהו ישתבש החברה תתקן את הטלפון בחינם. עם זאת, כשהאחריות תפוג ביום השנה לרכישה, אפל תגבה 99 דולר כדי להחליף את הסוללות שבהם.
המהלך של אפל מראה שהם מתאימים את המחירים בתגובה לעלויות גבוהות יותר עבור עבודה וחלקים. למרות שהאינפלציה הואטה לאחרונה בארה"ב, החברה אמרה בשנה שעברה שהאינפלציה השפיעה על עסקיה, והיא העלתה את מחירי האייפון בכמה שווקים בינלאומיים.
השינוי יכול גם לגרום ליותר אנשים לשדרג את הטלפונים שלהם לדגם חדש במקום להחליף את הסוללה. זה יכול גם להביא משתמשים לחנויות תיקון שאינן של אפל תמורת מחירים נמוכים יותר. שינויים בדמי החלפת הסוללה השפיעו על מכירות האייפון בעבר ומעניין יהיה לראות אם אכן זה יקרה גם הפעם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחיים לא
    מישו 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשלם את המחירים המטורפים שלהם ,מטען חליפי ב100 שקל גג.
    סגור