דיגיטל וטק

אמזון בחרה: החברה הישראלית הזו הפכה לשותפה גלובלית

?אורקה סקיוריטי זכתה בפרס שותפה גלובלית של אמזון בתחום האבטחה בענן, הפרס ניתן על ייחודיות, חדשנות ושותפות בתרומה לפלטפורמת המיחשוב בענן של אמזון וללקוחותיה ומוענק לחברות נבחרות מתוך 10,000 מוצרים ושירותים חיצוניים המשתלבים בשירותי הענן של אמזון
 
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
חברת הסייבר הישראלית Orca Security זכתה בפרס שותפה גלובלית בתחום האבטחה של AWS – Amazon Web Services. הפרס ניתן על ייחודיות, חדשנות ושותפות בתרומה לפלטפורמת המיחשוב בענן של אמזון וללקוחותיה ומוענק לחברות נבחרות מתוך 10,000 מוצרים ושירותים חיצוניים המשתלבים בשירותי הענן של אמזון. 
אורקה סקיוריטי זכתה בפרס הודות לטכנולוגיה שמאפשרת לחברות לקבל בתוך דקות כיסוי אבטחתי מלא לסביבת הענן בארגון ואף להשתמש במידע מתוכו, כדי לתעדף התראות קריטיות בודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי התראות קיימות. זאת בשונה מפתרונות אחרים בתחום הסייבר שדורשים פרויקטים ארוכים להטמעתם ויכולים להיערך לעיתים חודשים ואף שנים. טכנולוגיית ה- SideScanning המוגנת בפטנט של אורקה אוספת נתונים, עם גישה לקריאה בלבד, ומזהה באמצעותם באגים, תוכנות זדוניות, הגדרות שגויות, סיסמאות חלשות, דליפות וסיכונים וזאת מבלי צורך של התקנות שמגבירים את עומסי העבודה ומשפיעים על ביצועי המערכות.

אורקה הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים, ביניהם אבי שוע, המשמש מנכ"ל החברה וגיל גרון (CPO). החברה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר על פי שווי שהגיע ל-1.8 מיליארד דולר. מתחילת השנה הצטרפו לאורקה סקיוריטי 179 עובדים חדשים והיא מונה כיום 400 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם וממשיכה בתהליך ההתרחבות וקליטת עובדים.
אבי שוע, מנכ"ל אורקה סקיוריטי: "הזכיה בפרס שותפה גלובלית של אמזון היא גאווה עצומה עבורנו, במיוחד על רקע שיתוף הפעולה העמוק שהתפתח בין החברות והשותפות העמוקה בין AWS לאורקה. שיתוף פעולה זה מאפשר למאות חברות בכל העולם להגן על הנכסים הארגוניים המצויים בענן, בלי לפגוע בתפקוד השוטף."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה