דיגיטל וטק

מוצר הדגל הבא של אפל מתעכב, שוב

משקפי המציאות המעורבת של אפל, שצפויים להזניק את השוק כולו, נדחות פעם נוספת – לאחר שכבר היו אמורים להיחשף באירוע האחרון שלה ונדחו לתחילת השנה הבאה, כעת נראה שייחשפו רק בסוף השנה
יאיר מור | 
חנות אפל (צילום pixabay)
לעיניכם בעתיד הרחוק בלבד: אפל לא תשיק את קסדת המציאות המעורבת שלה בתחילת השנה הבאה, בניגוד לציפיות בתעשייה במשך השנה האחרונה.
הערב (ראשון) פרסם מינג-צ'י קו, אנליסט TF International Securities שנחשב למי שצופה באופן המדויק ביותר את מהלכיה של אפל, סדרת ציוצים בנוגע למוצר הדגל הבא של אפל. "הסקר האחרון שלי מצביע על כך שלו"ז ההשקה ההמונית לקסדת המציאות המעורבת של אפל עשויה להידחות למחצית השנייה של 2023, בניגוד להערכה הקודמת של רבעון 2, בשל בעיות הקשורות בתוכנה", הוא כתב, והוסיף כי העיכוב הזה צפוי לחתוך את מספר הקסדות שתמכור אפל ב-2023, מהערכה קודמת של 800,000-1,200,000 יחידות להערכה עדכנית של פחות מחצי מיליון יחידות.
 
קו ציין כי אפל כבר תכננה אירוע חשיפה לינואר, וכעת לא בטוח שהוא יתקיים במועדו, שכן אפל נוהגת בשנים האחרונות לקיים את אירועי החשיפה סמוך ככל הניתן להשקה בפועל, כדי ליהנות מהבאזז הראשוני סביב המוצרים לפני שהוא נרגע.
כזכור, כיום השחקנית הגדולה בתחום המציאות המעורבת היא מטא, שאף שינתה את שמה מפייסבוק לקיצור של שמו של העולם הווירטואלי, מטאוורס, כדי להביע עד כמה היא תופסת את התחום הזה כמרכזי לעתידה. מספר חברות סיניות הצליחו בינתיים לצבור גם הן נתחים משמעותיים בתחום – וחשיפת מוצר מבית אפל בקטגוריה הזו צפוי לשנות את המפה באופן משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה