דיגיטל וטק

בר זומר בהלם: הפרופיל המזויף שמפיץ סרטוני פורנו נחשף

הדוגמנית כתבה: "בוקר טוב, הלכתי לישון אחרי בלאגן שרונה אתמול וקמתי למבול הודעות. יש לי את העוקבים הטובים בעולם, הפייסבוק שלה עדיין קיים כל העוקבים שלי קיבלו את אותה הודעה מפייסבוק שהשחשבון לא יוסר".
מערכת ice |  1
בר זומר (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית הישראלית בר זומר הודיעה כי גילתה אמש (שלישי) כי עמוד הפייסבוק שלה קיבל מתחזה, כאשר משתמש תחת השם 'שרונה מנור' משתמש בתמונתה, כאשר אחת העוקבות שיתפה את הפרופיל המדומה שקל מאוד לזיהוי כמתחזה.
זומר כתבה: "בוקר טוב, הלכתי לישון אחרי בלאגן שרונה אתמול וקמתי למבול הודעות. יש לי את העוקבים הטובים בעולם, הפייסבוק שלה עדיין קיים כל העוקבים שלי קיבלו את אותה הודעה מפייסבוק שהשחשבון לא יוסר".

עוד כתבה הדוגמנית הישראלית לאחר שהגיעו אליה תיעודים נוספים: "החיפוש של 'שרונה מנור' הפך לפופולרי מאוד שזה טוב וגם רע, אני על זה ואני מקווה שעד סוף היום אעדכן שהחשבון הוסר. זה השיח שצריך להעלות וטוב שעלה, אנה עוקבת מהממת כתבה לי".
לאחר שעוד עוקבת ביקשה עזרה בדיווח על הפרופיל המדובר, זומר כתבה: "אני על זה, שתדעו, אני לא ארגע עד שיחסמו אותה". לאחר שהתברר כי בתגובות לפוסטים של הפרופיל המדובר יש כל מיני תכנים מיניים, כתבה זומר המזועזעת: "זה בכלל השיא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפחות אני מבין עכשיו את מערכון הצ'אחלות של ארץ נהדרת
    רביב 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות אני מבין עכשיו את מערכון הצ'אחלות של ארץ נהדרת
    סגור