דיגיטל וטק

בהשקעה של 2 מיליון שקל: זו חנות האייפונים החדשה בישראל

המשווקת של מוצרי אפל מדווחת שישראלים קונים כל כך הרבה אייפונים, אייפדים, מחשבי מק ומוצרים נלווים באילת, עד שהיתה הצדקה לפתוח בעיר חנות שלישית שמוכרת אותם
יאיר מור |  1
חנות איידיגיטל בקניון ביג באילת (צילום יח"צ)
איידיגיטל, משווקת הפרימיום של אפל בישראל, הודיעה היום על פתיחת הסניף ה-19 שלה, בעיר אילת – שבה יש לה כבר 3 סניפים אחרים.
הסניף החדש, שבו הושקע סכום של 2 מיליון שקל, ממוקם בקניון BIG בעיר, ושטחו 130 מ"ר – מה שהופך אותו לסניף הגדול ביותר של איידיגיטל בעיר הדרומית. שני סניפים נוספים של איידיגיטל באילת ממוקמים בקניון מול הים וב-Ice Mall, והסניף הרביעי הוא חנות של מותג-המשנה איידיגיטל גודיז לאביזרים ומכשירים נלווים שנמצא בטיילת לאונרדו פלאזה בעיר.
החברה ציינה בהודעתה כי כבר היום, אילת היא העיר המובילה מבחינת רכישת סלולר בישראל: 30% מכלל המכירות של מכשירי סלולר בישראל מתבצעות בעיר הדרומית, וסכום הרכישה הממוצע בסניפי אילת כפול מסכום הרכישה הממוצע בסניפי הרשת בכל עיר אחרת בישראל. במלים אחרות: ישראלים שמגיעים לאילת מנצלים את הפטור ממע"מ בעיר כדי לרכוש כמות גדולה יותר של מכשירים מכפי שהם רוכשים בפעם אחת בסניפים בערים אחרות.
כידוע, איידיגיטל מוכרת את מוצרי אפל – החל מאייפון, דרך אייפד ומק ועד כבלים ומתאמים – ומוצרים נלווים שאושרו על ידי החברה, כמו רמקולים של JBL, מטענים של Belkin וכדומה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תיקנו מהם קניתי אייפון 14 עבר חודשיים ואין לו זכר
    יעקב סויסה 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט בושה משווק פח וכל פעם אומרים לך עוד שבוע עוד שבועיים שומר נפזו ירחק מהם תכסף לקחו במלואו
    סגור