דיגיטל וטק

מייסד טוויטר חוסך למאסק כמיליארד דולר: איך זה קרה?

ג'ק דורסי עזב את תפקידו השני כמנכ"ל טוויטר בשנה שעברה והמייסד שותף של הפלטפורמה וידידו של מאסק תמך בהשתלטות שלו בגובה 44 מיליארד דולר. דורסי גלגל את מניותיו בטוויטר ב-27 באוקטובר, באותו היום שבו הושלמה הרכישה של מאסק
מערכת ice | 
ג'ק דורסי, אילון מאסק (צילום פייסבוק/ ג'ק דורסי, אילון מאסק, pixabay)
ג'ק דורסי בדיוק הצליח לחסוך לאיש העשיר בעולם, אילון מאסק, כמיליארד דולר על ידי העברת מניותיו בטוויטר לנתח בחברה הפרטית החדשה. דורסי גלגל את מניותיו בטוויטר ב-27 באוקטובר, באותו היום שבו הושלמה הרכישה של מאסק. דורסי ימשיך להחזיק בנתח מטוויטר בבעלותו החדשה של אילון מאסק.
דורסי הסכים להעביר את המניות הנותרות של 2.4% בחברה שהקים שותף לחברת האחזקות החדשה של מאסק עבור טוויטר, X Holdings I Inc., על פי הגשה חדשה ל-SEC. השווי של כ-18 מיליון מניות של דורסי הוא קצת יותר ממיליארד דולר, על פי ההגשה. זה מייצג כסף שמאסק לא היה צריך להמציא כדי לרכוש את החברה.
למרות שהיו שמועות שדורסי ישקיע בהשתלטות מאסק על טוויטר, הוא עדיין לא אישר שום תוכניות לעשות זאת או לגלגל את מניותיו. על פי ההגשה, דורסי הסכים לגלגול חזרה באפריל, כאשר מאסק חתם על הסכם המיזוג עם טוויטר. דורסי גלגל רשמית את מניותיו ביום חמישי, באותו היום שבו מאסק הפך רשמית לבעלים של טוויטר.
אומרים שדורסי ומאסק הם חברים והשניים דנו בהרחבה בהשתלטות מאסק על טוויטר, עוד לפני שהמיליארדר שייסד את טסלה עבר לרכוש אותה, כך לפי טקסטים פרטיים שנחשפו במסגרת תביעה בטוויטר נגד מאסק. תיק בית המשפט הזה אמור להיסגר רשמית בקרוב, שכן מאסק הוא כעת הבעלים של הפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה