דיגיטל וטק

בזכות גיוס המיליונים - Yoom מגייסת עובדים בישראל

לאחר ששינתה את שמה מ- Tetavi ל-Yoom, חברת הסטארט-אפ מגייסת עוד 15 מיליון דולר מבכירים בתעשייה ותנצל אותם לגיוס מסיבי 
מערכת ice | 
Yoom (צילום Yoom)
הסטארט אפ Tetavi משנה את שמו ל-Yoom ומגייס עוד 15 מיליון דולר מבכירים בתעשייה. במהלך החודשים הקרובים החברה תגייס 20 עובדים למרכז הפיתוח שלה בישראל, בעיקר תפקידי תוכנה ופיתוח.
החברה שינתה את שמה כחלק מתהליך מיתוג מחודש, שנועד לשמר את מעמדה כחברה המובילה בעולם ליצירת תוכן ב- Web3. בזכות הכספים שגייסה היא תוכל לגייס עוד עובדים בישראל ובעולם, להרחיב עוד יותר את שיתופי הפעולה ולפתח את הפיצ'רים ואת חוויות המשתמש באפליקציות הנייד שברשותה.

בסבב הגיוס הנוכחי לקחו חלק מהגורמים הבכירים ביותר בתעשיית יצירת התוכן ובעולם התרבות, שהם גם שותפים אסטרטגיים של החברה. ביניהם: ג'ימי איובין, שבין פועליו הרבים ייסד עם הראפר והמפיק ד"ר דרה את Beats Electronics ונמכרה בשלושה מיליארד דולר לאפל ב-2014; פיניאס אוקונל, זמר, שחקן, יוצר ומפיק זוכה גראמי, מארק רואן וארון סטון.
החברה שהוקמה בשנת 2016 על ידי ד"ר מיקי תמיר פיתחה מערכת מצלמות מקיפה, שיודעת ללכוד ולשדר בשידור חי וידאו וולומטרי באיכות גבוהה. לחברה שהצליחה עד כה לגייס כ-50 מיליון דולר יש 70 עובדים בתל אביב, ניו יורק, לוס אנג'לס וטוקיו.  
גלעד טלמון, מנכ"ל Yoom: "אנו שמחים מאוד לקבל את התמיכה יוצאת הדופן של 'הטיטאנים' של תעשיית המוזיקה והבידור העולמית, ולקבל רוח גבית משמעותית מהאנשים שמעצבים את העתיד של תעשיית הבידור, המוזיקה והתוכן. אנחנו רוצים להודות גם למשקיעים הקיימים בחברה, שממשיכים להאמין בנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה