דיגיטל וטק

האם מאסק שוקל לקרוא לילד הבא שלו קורונה?

אילון מאסק נשאל בטוויטר אודות הדמיון בין שמות של ווריאנטים של נגיף הקורונה לשם הבן שלו ושל הזמרת גריימס. התגובה שלו זכתה לעשרות אלפי לייקים
יאיר מור | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
האיש העשיר בעולם הצליח לעורר אתמול (רביעי) סערה-זוטא בטוויטר, הרשת החברתית שהוא עומד לרכוש בקרוב - ולא סביב הסכסוך שהתגלע בינו לבינה בשאלה האם הרכישה הזו תצא לפועל.
בילי מרקוס, אחד מהיוצרים המקוריים של מטבע הקריפטו דוג'קוין, העלה לטוויטר צילום מסך של כתבה אודות השמות של הווריאנטים החדשים של נגיף הקורונה שהתגלו בימים האחרונים, וביניהם XBB ו-BQ1.1. מרקוס, המכונה שיבְֶטוֹשי נַקאמוֹטוֹ (הכלאה של סאטושי נקאמוטו, כינויו של מפתח ביטקוין, ושמו של גזע הכלבים שיבְַה אינוּ, סמלו של מטבע הדוג'קוין), כתב: "האם אילון מאסק נתן את השמות לווריאנטים החדשים האלה של הקורונה?".
 
מאסק עצמו לא נשאר חייב, וענה למרקוס: "זה בהחלט נותן לי רעיונות לשמות לילדים (הבאים)". הציוץ זכה ביממה האחרונה ליותר מ-40,000 לייקים, 1,500 תגובות ו-1,400 שיתופים.
הבדיחה ההדדית מבוססת, כמובן, על בנו של אילון מאסק והזמרת קלייר אליז בושה, המוכרת יותר בשם הבמה גריימז, שזכה לשם ההזוי X Æ A-12, המבוטא "אֶקְס אַש אֵיי טְווֶלְב", שעורר לא מעט תגובות ואף בעיות חוקיות, שכן בארה"ב אי אפשר היה לרשום את השם הזה בתעודת הזהות, מה שכפה על ההורים לשנות את הכתיב של השם.
למרות שמרקוס כבר אינו קשור כיום למטבע הדוג'קוין, שאותו כידוע מקדם מאסק מזה כשנה וחצי, המטבע הזה עלה אתמול בשעות הערב לפי שעון ישראל, לקראת הצגת הדו"ח של טסלה. לאחר החשיפה, הוא ירד חזרה לאזור השער שלו בימים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה