דיגיטל וטק

טוויטר בצעד דרמטי לקראת עסקת מאסק: חשבונות המניות ננעלו

חברת המדיה החברתית עדכנה השבוע את דף השאלות הנפוצות לעובדים שלה כדי להתריע לצוות כי לא יוכלו לגשת או לסחור במניות ממרכז המניות, כאשר עסקת 44 המיליארד של האיש העשיר בעולם לקראת סגירה
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
טוויטר יודעת שעסקת אילון מאסק תסגר? הרשת החברתית הקפיאה חשבונות השקעות הון של עובדים ימים בודדים לפני המועד האחרון לסגירת העסקה עם האיש העשיר בעולם, כך דיווחה בלומברג הערב (שלישי), סימן שחברת המדיה החברתית מקווה שהעסקה תתממש.
הדו"ח העלה את מניות טוויטר ב-1.8% ל-51.60 דולר, עדיין נמוך ממחיר ההצעה של מאסק שעמד על 54.20 דולר למניה. מאסק, מנכ"ל טסלה וטוויטר קיבל דחיפה מצד בית המשפט בדלאוור לסגור את העסקה של 44 מיליארד דולר ב-28 באוקטובר. העסקה הוכרזה לראשונה באפריל.

חברת המדיה החברתית עדכנה השבוע את דף השאלות הנפוצות לעובדים שלה כדי להתריע לצוות כי לא יוכלו לגשת או לסחור במניות ממרכז המניות, על פי הדו"ח. בעמוד נכתב כי השינוי נעשה "בציפייה לסגירת הרכישה הממתינה של טוויטר על ידי ישות בשליטת אילון מאסק", לפי הדיווח, תוך ציטוט של שני אנשים המכירים את השינוי.
טוויטר לא הגיבה מיד לפניית רויטרס לתגובה.
מאסק במאי ניסה להתרחק מהעסקה, בטענה שטוויטר זלזלה בחשבונות בוטים וספאם בפלטפורמת המדיה החברתית, שהחלה סדרה של תביעות משפטיות בין שני הצדדים. מוקדם יותר החודש, מאסק הפך את המסלול ואמר כי ימשיך בעסקה בתנאים המקוריים, שבעקבותיו עצר שופט את המשפט שהיה אמור להיערך השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה