דיגיטל וטק

כך תוכלו לשפר את הקליטה הסלולארית בסמארטפון שלכם

על פי דו"ח שפורסם לאחרונה, ישראל נמצאת במקום מאוד לא מחמיא בדרוג האינטרנט הסלולארי שלה ביחס לעולם, בהתאם לקליטה הרעה שבאזור. עם זאת, ישנו פתרון שיוכל לעזור לכם לדבר בפלאפון עם פחות תקיעות
מערכת ice | 
סלולר (צילום unsplash)
על פי דו"ח של חברת Ookla, המנטרת את מהירות האינטרנט ברחבי העולם, ישראל נמצאת רק במקום ה-62 בדירוג האינטרנט הסלולארי, עם מהירות ממוצעת של 30.7 מגה בייט. נתון מביך במיוחד עבור מעצמת הייטק שכמותנו. מבחינת האינטרנט הביתי, ישראל נמצאת במקום ה-30, עם מהירות הורדה ממוצעת של 94 מגה בייט. 

בשורה התחתונה: הקליטה הסלולארית בישראל פשוט אינה טובה. עבור אלו מכם, שבבעלותם מכשיר סמארטפון מהשנים האחרונות, יש פתרון שישפר את השיחות שלכם. מדובר על הפי'צר "שיחות וויפי", המאפשר לכם לבצע שיחות על בסיס רשת אינטרנט אלחוטית אליה אתם מחוברים, במקום הרשת הסלולארית.
 
השירות המדובר רלוונטי לכל מי שיש ברשותו מכשירי אייפון 8 ומכשירי אייפון חדשים יותר ומכשירי סמסונג גלקסי 9S ומעלה. מעבר להפעלת שיחות wifi במכשיר עצמו, יש להפעילו דרך המפעיל הסלולארי שלכם. הפרוצדורה היא יחסית פשוטה, כאשר באתר של כל חברה בדרך כלל יש טופס מקוון, אותו ניתן למלא ולהפעיל את השירות, בעזרתו תוכלו למקסם ולשדרג את הקליטה הסלולארית במכשיר הנייד שלכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה