דיגיטל וטק

סמסונג הפתיעה והוציאה פרסומת להשקת אייפון 14 של אפל

יצרנית הסלולר הגדולה בעולם הפתיעה והוציאה פרסומת מיוחדת לקראת השקת אייפון 14 – שמדגישה את כל מה שלפי כל הדיווחים לא יהיה בו
יאיר מור | 
סמארטפונים (צילום unsplash)
מחר זה קורה: אפל תחשוף, במסגרת אירוע "למרחק" שלה, את סדרת אייפון 14 – וכל העולם עוצר נשימה. מלבד המתחרה הגדולה ביותר, סמסונג. היצרנית הקוריאנית הוציאה בסוף השבוע שעבר פרסומת כמעט חסרת תקדים באגרסיביות שבה היא תוקפת את אפל ואת הסמארטפונים שלה, כדי לקדם את המכשירים האחרונים שלה.
"חגרו חגורות להשקה העדכנית של אפל", מכריז הקריין בפרסומת בטון דרמטי, בזמן שעל המסך נראים קווי המתאר של מה שיכול היה להיות אייפון – אלא שאז הוא ממשיך: "היכנסו לעולם שבו ראשים יסתובבו – רק לא לכיוונכם", בעוד על המסך נראה ציר הקיפול של גלקסי Z Flip4, שהושק לאחרונה. "(לעולם) שבו המצלמה בעלת האבחנה הגבוהה ביותר בסמארטפון תהיה... בכיס של מישהוא אחר", הוא מכריז בזמן שעל המסך נראה מערך הצילום של גלקסי S22 Ultra. "ותמונת הירח המדהימה ההיא שמקבלת את כל הלייקים – לא תהיה שלכם" הוא לועג בזמן שבסרטון מודגמת היכולת לבצע "זום" של 100x. "כי החדשנות הזו לא מגיעה בקרוב לאייפון הסמוך".

כאן מגיעה שורת המחץ: "היא כבר כאן – ב(סדרת)גלקסי", מסכם הקריין, כאשר על המסך מוצגים מכשירי גלקסי S22 Ultra וגלקסי Z Flip4. מתחת לסרטון, במקום המוקדש בדרך כלל להסברים וקישורים רלוונטיים, מופיעה התגית #WithGalaxy ("עם גלקסי") – במה שמהווה למעשה השלמה של כותרת האירוע של אפל: "למרחק עם גלקסי".
הסרטון זכה בחמשת הימים האחרונים לקרוב ל-600,000 צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה