דיגיטל וטק

ביטקוין ממשיך לזרום החוצה מהבורסות – מה חושבים המשקיעים?

מתחילת השנה, למעט חודש מאי, המטבעות נעו בכיוון אחד – החוצה מהבורסות המובילות אל ארנקים פרטיים – קרים וחמים 
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
כיוון זרימת המטבעות הוא הצהרת כוונות משתי סיבות – האחד: זה מראה על אי כוונתם של המשקיעים ה"יציבים יותר" לא למכור את אחזקותיהם. זרימה הפוכה תעיד על כוונה להמיר את המטבעות חזרה למטבע דולרי יציב או מטבע (אלטקוין) אחר.

הנושא השני הוא רמת האמון בבורסות וצדדים שלישיים באופן כללי. לאחר מספר שנים של אמון גובר בבורסות ובפלטפורמות הלוואות ,הסיכון שמגיע עם שימוש בצד שלישי הפך לפתע לשיקול חיוני עבור משקיעי הקריפטו. לכן לא רק מהבורסות אנו מזהים יציאה של כספים אלא גם מפלטפורמות הלוואות השונות. זה ככל הנראה בעקבות קריסת ענקי DeFi כמו צלזיוס וטרה לונה. רמת האמון בצדדים שלישיים פוחתת דרמטית.
ביוני נרשמה יציאה נטו מבורסות של 119,000 ביטקוין, היציאה הגבוהה ביותר מאז נובמבר 2020. ביולי נרשמו גם יציאות מסיביות, עם 96,000 ביטקוין. ולגבי אוגוסט – בהגיענו לקראת סוף החודש, 65,000 מטבעות כבר יצאו החוצה מבורסות.
יציאת המטבעות מהבורסות מגיעה גם בהתאמה לעלייה בביקוש "ארנקי חומרה" כמו Ledger ו-Trezor שדיווחו על גדילה במכירות.
עם כל זאת, חשוב לראות את התמונה הגדולה והיא כזו שרכישת ביטקוין היום זמינה בעשרות אופציות שונות שאינן בורסות קריפטו כאלה ואחרות- כמו מניות עוקבות ו – ETF שמונפקות במדינות השונות. לכן סביר שתהיה יציאה מדורגת של ביטקוין מבורסות שונות בלי קשר לאובדן האמון באותן בורסות – פשוט כי התחרות גדלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה