דיגיטל וטק

חברות קריפטו מוציאות יותר מ-2 מיליארד דולר על שיווק

ג'וש שייפר מאתר יאהו פיננסים חושף דוח חדש שמצא שחברות קריפטו הוציאו מיליארדי דולרים על שיווק ספורט

מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
חסות ספורט קריפטו עולה לכותרות על רקע השנה היורדת בענף. בלומברג מפרסמת דוח הקובע שחברות מטבעות קריפטוגרפיים הוציאו יותר מ-2.4 מיליארד דולר על שיווק ספורט במהלך 18 החודשים האחרונים. כתב הספורט ג'וש שייפר נמצא כאן כדי לדון בזה.
ג'וש חושב קודם כל שאם אתה לוקח את 2.4 מיליארד הדולרים האלה שנשמעים הרבה, אבל איך זה בהשוואה למפרסמים המסורתיים יותר במרחב הזה, שהם חלק מיצרניות הרכב האלה וממותגי הבירה?
ג'וש שייפר עונה: נכון, אם אתה באמת מפרק את זה, ברור ש-2.4 מיליארד דולר זה הרבה, אבל ידענו גם על חלק מהכסף הזה, מיד כשאתה רואה את העסקה הגדולה של Crypto.com, העסקאות הגדולות האלה שידענו עליהן.
אז באמת, חברות המטבעות הקריפטו, אם לוקחים ליגה כמו ה-NBA, הן דורגו במקום השני ב-NBA מבחינת חסויות, אבל הן היו מאחורי חסויות הטכנולוגיה, שהיא ללא ספק שותפה מסורתית שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה