דיגיטל וטק

הפודטק הישראלי המפתח חלב מאם ומפרה נכנס למדד ה-ESG

חברת הפודטק WILK, המפתחת חלב אם וחלב פרה במעבדה, נכנסה למדד ה-ESG היוקרתי של ארגון מעלה. החברה התברגה לרשימה תחת הקטגוריה החדשה של "חברות בצמיחה". המנכ"ל: "אנו נרגשים, זו רק ההתחלה"
מערכת ice | 
צילום PEXELS
צומחים מעלה: חברת הפודטק הישראלית WILK, המפתחת טכנולוגיות לייצור חלב אנושי וחלב מן החי במעבדה, דורגה לראשונה במדד ESG של ארגון "מעלה". החברה התברגה לרשימה תחת הקטגוריה החדשה של "חברות בצמיחה". כידוע, דירוג מעלה לאחריות תאגידית הוא מדד, המשקף את הסטנדרטים של אחריות תאגידית בישראל. 
המדד נועד להעריך את מידת המחויבות וההשפעה החברתית-סביבתית של חברות וארגונים, ותורמתם החיובית בנושאים של סביבה, חברה ומדינה. המדד כולל את ביצועי החברות במגוון פרמטרים, ביניהם מעורבות ותרומה לקהילה, סביבת עבודה, איכות סביבה, אתיקה וממשל תאגידי. הדירוג נחשב לוותיק ומקיף בתחום האחריות התאגידית בכל הקשור להערכה והטמעה של התחום בארגונים ולתרומה מדידה וכמותית לתחומי חברה, סביבה, ממשל.
מנכ"ל WILK, תומר אייזן: "אנו נרגשים על הזכות להיות חלק מקבוצת החברות ששמות לעצמן מטרה להשאיר אימפקט חיובי על העולם, בתחומים שונים ומגוונים. המאה ה-21 לחברות עסקיות האחריות לקידום ערבות הדדית, לקהילה, לחברה ולסביבה. אנו מודים למעלה על הכבוד ובטוחים שזאת רק ההתחלה מבחינתנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה