דיגיטל וטק
ספוטיפיי מכניסה שינוי דרמטי שעלול לעצבן משתמשים
אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם הודיעה כי החל מהיום היא מוסיפה לממשק אפשרות חדשה, שנועדה לכאורה להקל על המשתמשים – אבל בפועל כנראה תעצבן רבים מהם
אפליקציית ההאזנה ספוטיפיי הודיעה הערב (חמישי) כי היא מוסיפה פרסומות חזותיות לממשק שלה, בצעד ראשון מסוגו שמהווה סטירת לחי נוספת למאזינים – ובמיוחד אלה שמשלמים דמי מנוי.
לפי ספוטיפיי, מדובר בצעד חיובי: בעת האזנה לפודקאסטים, בכל פעם שמושמעת פרסומת, במקום שהמשתמש יצטרך לזכור בעל פה כתובת אתר מסובכת או "קוד קופון" שעליו להזין באתר החברה שהפרסומת שלה נשמעה לו רלוונטית – הוא יוכל פשוט ללחוץ על גרסה חזותית של הפרסומת ולהגיע ישר לעמוד ההצעה הרלוונטית.
מצד שני, כנראה שלא מעט משתמשים לא יאהבו את זה: ראשית, משום שמדובר בצעד עם אמירה משמעותית, לפיה תם העידן בו יכולנו לבחור בין שירותים שעליהם אנחנו משלמים בכסף לשירותים שעליהם אנו משלמים בדחיפת פרסומות. ספוטיפיי מודיעה כאן שלה מותר גם וגם (ואף מדגישה שכל פרסומת כזו שהמשתמש שמע תוצג לו לא רק באותו רגע, אלא מאותו רגע והאלה בכל פעם שהוא נכנס למסך "רלוונטי", הגדרה שמן הסתם תורחב לכל האפליקציה תוך זמן קצר) – ורבים אחרים יראו בכך היתר רשמי להצטרף למגמה; שנית, הצגה של פרסומות באפליקציית האזנה מהווה פיתוי לכל אותם אנשים שמאזינים בזמן נהיגה להסתכל על המסך כדי לא לפספס את ה"דילים" שהם שומעים.
עוד ב-
לפי ספוטיפיי, הפרסומות הלחיצות באפליקציית ההאזנה מועילות מאוד למפרסמים – לפי בדיקות שערכה במהלך ששת החודשים האחרונים, הן מכפילות את כמות המאזינים שמגיעים לעמודי ה"דילים" שפורסמו בפודקאסטים. השאלה היא האם גם המאזינים יראו אותן כמועילות, או יבחרו לעבור לאפליקציות שאינן דוחפות פרסומות ללקוחות משלמים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מה זה ספוטיפיי...?מציאות 01/2022/07הגב לתגובה זו1 0טפיסגור
-
2.תחלית הסוף של ספוטיפיי. חבל.... (ל"ת)שפוי 01/2022/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מה זה ספוטיפיי?נו 01/2022/06הגב לתגובה זו1 2??סגור
-
11 01/2022/07הגב לתגובה זו0 1מה אתה מסתלבט גברסגור