דיגיטל וטק

כל ענקיות הטכנולוגיה "מחרימות" את האירוע הגדול של התעשייה

מיקרוסופט, גוגל, אינטל, פייסבוק, טוויטר וחברות רבות אחרות הודיעו כי לא ישתתפו בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בארה"ב – פחות משבועיים לפני שהיא נפתחת
יאיר מור | 
תערוכת CES (צילום יח"צ)
האם אלפי אנשים שאמורים היו להגיע בעוד כשבוע ללאס-וגאס יבטלו את הגעתם, וישאירו את העיר ריקה בשבוע שבדרך כלל הוא העמוס ביותר בשנה? עוד ועוד ענקיות טכנולוגיה מודיעות בימים האחרונים על החלטתן לבטל את השתתפותן ב-CES 2022, שהיתה אמורה להיות התערוכה הטכנולוגית הגדולה ביותר מאז תחילת מגפת הקורונה לפני כשנתיים.

ביום שישי הודיעה מיקרוסופט, חברת הטכנולוגיה השנייה בגודלה בעולם, כי בעקבות התפרצות נגיף האומיקרון וההתקרבות לשיא מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בכל יום בארה"ב (ביום שישי המספר היה 291,000, השיא הקודם היה 294,000 בינואר שעבר), היא מוותרת על השתתפות בתערוכה שתיערך בלאס-וגאס בסוף השבוע הבא, בימים רביעי עד שבת.
לפני מיקרוסופט הודיעו גם גוגל וחברת המכוניות האוטונומיות שלה, Waymo, על ביטול השתתפותן; ביום חמישי היו אלו יצרניות השבבים אינטל ו-Nvidia; ביום רביעי הרשתות החברתיות מטא (לשעבר פייסבוק), טיקטוק, טוויטר ופינטרסט; יצרנית המחשבים הגדולה בעולם, לנובו; ענקית הרכב ג'נרל מוטורס; ענקית הקמעונאות אמזון וחברת הבת שלה למערכות אבטחה ביתיות חכמות Ring; וביום שלישי ענקיות התקשורת הסלולרית האמריקאיות T-Mobile ו-AT&T.
ארגון CTA, האחראי על התערוכה, טוען כי גם בלי הרשימה המכובדת הזו, יש מספיק חברות קטנות ובינוניות שעדיין מתכוונות להגיע. הוא מדגיש כי התערוכה השנה תיערך בצל נהלים מחמירים שכוללים דרישת התחסנות, עטיית מסיכות, ריחוק חברתי ובדיקות מהירות למשתתפים. זאת כחלק מהמאמצים להבטיח שהקאמבק הגדול של התערוכה, שבשנה שעברה בוטלה ונערכה בשיחות וידאו בלבד, לא יהפוך לסקנדל בנוסח התערוכה של 2020, שלדברי רבים היתה אירוע ההדבקה ההמוני הראשון שאחריו הפך נגיף הקורונה למגפה כלל-עולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה