דיגיטל וטק

איך עושים צילום מסך במחשב?

תפסתם רגע ביוטיוב או באינטרנט שאתם חייבים לצלם אותו? רוצים לשתף עם מישהו איך נראה המחשב שלכם? כך תצלמו מסך במחשב שלכם
מערכת ice | 
עבודה מהבית (צילום unsplash)
צילום מסך מאפשר לנו לשתף תמונה של מה שמופיע במסך שלנו. זו הדרך המהירה ביותר להסביר מה אנחנו רואים על המסך בלי לדבר יותר מדי. איך עושים את זה?
דרך המקלדת
בכל מקלדת אמור להיות כפתור "Print screen" שלעיתים מסומן ב- "PrtScn" או "PrtSc". בשלב הראשון כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ עליו.
במחשב נייח:
במחשב נייד/לפטופ: 
לאחר שלחצתם על הכפתור ברגע שרציתם לתעד אותו במסך, בחלק מהמחשבים זה ייתן לכם לבחור חלק במסך ולאחר מכן לשמור את צילום המסך בתור תמונה. אך בחלק מהמחשבים צילום המסך בעצם "הועתק", וכעת מה שצריך זה "להדביק" אותו כתמונה. בשביל זה נכנסים לתוכנה המובנית במחשב - "צייר" (paint) ושם לוחצים "הדבק" (copy).
כעת תוכלו לערוך את הצילום ולשמור אותו בתור תמונה. תוכלו לעשות את זה גם דרך ה-Word. 
דרך תוכנה 
תוכנה ראשונה שמאפשרת לקחת צילום מסך היא "Lightshot", אותה תוכלו להוריד באינטרנט. יש לשים לב שאתם מורידים את הגרסה שמתאימה למערכת ההפעלה שלכם.
לאחר שהתקנתם את התוכנה, פתחו אותה והיא בעצם תמזער את עצמה לשורת המשימות. כעת עליכם ללחוץ על סמל התוכנה בשורת המשימות, ללחוץ על הלחצן הימני בעכבר ולסמן בעזרת העכבר את החלק שאתם רוצים לצלם במסך.
כעת, כמו בצייר, תוכלו לערוך את התמונה לפני שאתם שומרים אותה.
תוכנה נוספת לצילום המסך היא "Snagit", שמאפשרת גם להקליט צילום וידאו של המסך, אך תוכנה זו עולה כ-12 דולר לשנה, והיא בדרך כלל משמשת אנשים שנדרשים לאפשרויות הצילום והעריכה שלה במסגרת העבודה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה