דיגיטל וטק

פייפאל במהלך דרמטי: לראשונה תתמוך בקריפטו מחוץ לארה"ב

החברה הודיעה על השקת השירות המאפשר קנייה, מכירה ותשלום במטבעות וירטואליים לראשונה מחוץ לאמריקה. איך הגיבו המטבעות למהלך?
יאיר מור | 
פייפאל (צילום pixabay)
חוצים את הביצה: פייפאל הודיעה הבוקר על השקת היכולת לקנות, למכור ולשלם במטבעות קריפטוגרפיים דרך האתר והאפליקציה שלה בבריטניה – המדינה הראשונה מחוץ לארה"ב בה נפתחת האפשרות הזו.
פייפאל תאפשר לתושבי בריטניה שעומדים בדרישות גישה לארבעה מטבעות: ביטקוין, את'ריום, ביטקוין קאש ולייטקוין. משתמשים בבריטניה יוכלו לרכוש את המטבעות הללו בסכומים של החל מליש"ט בודד, אם כי לא פורסם מה הגבול העליון (בארה"ב הוא עומד על 100,000 דולר). הם יוכלו גם לשלם בהם בבתי עסק, ובעיקר אתרי סחר, שתומכים בתשלום בפייפאל ובתשלום במטבעות כאלה. החברה הדגישה כי אין עמלה על עצם ההחזקה במטבעות קריפטו, אך כל פעולה של קנייה או מכירה שלהם כרוכה בתשלום עמלת פעולה ועמלת המרת שערים.
כזכור, פייפאל הודיעה על תחילת התמיכה במטבעות קריפטוגרפיים בשירותיה באוקטובר 2020, כאשר השירות החל לפעול בארה"ב בנובמבר ומועד השקתו ביתר העולם לא נקבע, אך הובטח שזה יקרה במהלך 2021. עתה, בריטניה היא המדינה הראשונה בה השירות נפתח, בדרך להשקה בינלאומית.
השקת השירות בבריטניה מגיעה כחודשיים לאחר שהמדינה הכריזה על מעין חרם על פלטפורמת המסחר בקריפטו הגדולה בעולם, ביננס, בשל חשש לכאורה מתרמיות שיפילו את אזרחי הממלכה והלבנות כספים.
חוזה פרננדז דה פונטה, סגן נשיא ומנהל חטיבת הבלוקצ'יין, הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים, אמר כי "היכולת שלנו להגיע לכל העולם, המומחיות שלנו בתשלומים דיגיטליים וההיכרות שלנו עם משתמשים וצרכנים, בשילוב עם האבטחה חסרת הפשרות והשליטה על ציות לחוקים, מספקים לנו את ההזדמנות הייחודית והאחריות לסייע לאנשים בבריטניה לחוות את מטבעות הקריפטו. אנו מחויבים להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הרגולטורים בבריטניה, וברחבי העולם, כדי להציע את התמיכה שלנו ולתרום באופן משמעותי בעיצוב התפקיד שמטבעות דיגיטליים ישחקו בעתיד הכלכלה והמסחר העולמיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה