דיגיטל וטק

דירוג יוטיוב: האם אייל גולן הודח מהחמישייה?

שני שירים שנכנסו רק לאחרונה לרשימה יצאו ממנה – לטובת שירים ישנים מהם דווקא. מי הזמרים שהודחו, ומי מצליחים לשרוד ברשימה יותר מהצפוי?
יאיר מור | 
אייל גולן (צילום: יוסי צבקר) (צילום יוסי צבקר)
וי כחול, חץ אדום: הסינגל החדש של אייל גולן, שיצא לפני פחות משבועיים ורק בשבוע שעבר נכנס לרשימת חמשת השירים המואזנים על ידי ישראלים ביוטיוב, יצא ממנה השבוע בצניחה חופשית יחד עם Please Don’t Suck של נועה קירל, שנכנס לטבלה שבועיים לפניו, כאשר כל אחד מהם ירד שבעה מקומות – מ-2 ו-3 בשבוע שעבר ל-9 ו-10 השבוע, בהתאמה.
עם זאת, אף אחד מהם לא באמת יצא מקופח: נועה קירל עדיין ניצבת במקום הראשון ברשימת השירים המואזנים ביותר בישראל עם אילן פלד ו"טרילילי טרללה", ואילו אייל גולן הוא עדיין הזמר הכי מואזן בישראל.
במקום השני ברשימת השירים נמצא :"אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי, שאחרי שישה שבועות ביוטיוב נכנס לראשונה לחמישייה ותפס את המקום השני. אחריהם נמצא "בית משוגעים" של רן דנקר, שלמרות שלאורך הקריירה המוזיקלית הארוכה שלו הוציא מעט מאוד שירים, מפצה על זה כנראה בכך שכל שיר שלו נשאר בטבלה במשך זמן רב מאוד. במקום הרביעי "מועבט", שחוזר לחמישייה לאחר היעדרות של שבוע אחד, ואחריו סוגר את החמישייה זה שבוע שני ברצף הזמר הלבנוני ואיל קפורי עם "אל בינת אל קוויה".
ברשימת האמנים, אחרי אייל גולן, נמצא עומר אדם, ששומר על המקום השני, ואחריו סטטיק ובן-אל, שעולים בדירוג הכללי בזכות העלייה החדה בפופולאריות של "אפס מאמץ" ודוחקים מעט מטה את עדן בן זקן ונועה קירל, שהיו בשבוע שעבר במקומות 3 ו-4 ויורדים השבוע ל-4 ו-5, בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה