דיגיטל וטק

יוטיוב מיוזיק מציגה מדד חדש: כמה באמת האמן שלכם פופולרי?

עם מדד חדש בשם קהל חודשי, יוטיוב מיוזיק חושפת את היקף החשיפה של אמנים, כולל צפיות ב-Shorts ושיתופי פעולה. המדד יתעדכן כל 28 ימים ויעניק למעריצים הצצה רחבה לפעילות האמנים האהובים
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב פרימיום (צילום Shutterstock)
שירות המוזיקה של גוגל, יוטיוב מיוזיק בוחן מדד חדש בשם "קהל חודשי" בעמודי האמנים, שמטרתו להציג את היקף החשיפה והפופולריות של האמן. המדד החדש כולל לא רק האזנות לשירים ביוטיוב מיוזיק, אלא גם צפיות בסרטונים, Shorts ושיתופי פעולה של האמן בפלטפורמות אחרות של יוטיוב, כולל YouTube Kids. המדד ייחשף באופן ציבורי ומיועד למעריצים שרוצים להבין את היקף הפעילות של האמן המועדף עליהם.
החישוב של הקהל החודשי מתבצע באופן רחב וכולל תוכן "לא מוזיקלי" שהאמן או חברת ההפקות שלו מעלים. בנוסף, שיתופי פעולה בין אמנים או יצירת תוכן שמשתמש במוזיקה שלהם יכללו גם הם במדד. המדד יתעדכן אחת ל-28 ימים, בדומה לסטטיסטיקות דומות ב-Spotify, שמציעה מדדים המבוססים על פילוחי משתמשים כמו קהל פעיל וקהל מתוכניות אוטומטיות.
מדד זה הוא חלק משורת ניסויים שיוטיוב מיוזיק מבצעת לאחרונה, כולל פיצ'רים מבוססי AI, כמו לדוגמה כלי חדש בשם "Restyle", שמאפשר ליוצרים לערוך מחדש שיר לקטע קצר בן 30 שניות בהתאם למצב הרוח והז'אנר הרצויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה