דיגיטל וטק
'משחק הדיונון' ודואולינגו מאתגרים: לומדים קוריאנית בסטייל
לקראת העונה השנייה של סדרת הלהיט "משחק הדיונון", נטפליקס ו-Duolingo משתפות פעולה במיזם חדשני שמטרתו לקרב את המעריצים לשפה הקוריאנית.
עוד ב-
כחלק מהקמפיין, Duolingo משלבת הומור ואינטראקציות ייחודיות, כמו שימוש בקמע שלה Duo בתור "שומר ורוד" מהסדרה, שמאתגר משתמשים להשלים שיעורי קוריאנית. בנוסף, נוצרו תכנים יצירתיים נוספים, כולל רמיקסים מוזיקליים ופילטרים ב-TikTok שמדמים משחקים מתוך הסדרה. עם הצלחת העונה הראשונה, שגרמה לעלייה של עשרות אחוזים בלימודי הקוריאנית ברחבי העולם, הקמפיין הנוכחי צפוי להמשיך במגמה ולמשוך קהל חדש ללימוד השפה.
השותפות בין נטפליקס ל-Duolingo משקפת את החיבור ההולך וגדל בין תוכן תרבותי לשפה, במיוחד בעולם שבו תוכניות כמו "משחק הדיונון" הופכות לתופעות גלובליות. המהלך לא רק מחזק את המודעות לשפה הקוריאנית, אלא גם מציב את Duolingo בעמדה מובילה בלימוד שפות באופן מהנה ומעורר השראה. עם הפלטפורמה הזו, הצופים יכולים לא רק לצפות ב"משחק הדיונון" אלא גם להבין את התרבות שמאחוריה.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה