דיגיטל וטק

החיפוש הוויזואלי של גוגל בשדרוג שלא הכרנו. איך זה יעבוד?

Google Lens, מנוע החיפוש הוויזואלי הפופולרי של גוגל, ישתדרג לחיפוש סרטונים וחיפושים משולבים. התכונה החדשה עדיין אינה זמינה לציבור הרחב
מערכת ice | 
חיפוש גוגל (צילום Shutterstock)
מאז הושק ב-2017, צבר החיפוש הוויזואלי של גוגל 20 מיליארד חיפושים ויזואליים מדי חודש. כעת, גוגל משיקה לו עדכון משמעותי הכולל תמיכה בחיפוש באמצעות וידאו ודיבור, במטרה להרחיב את מגוון הדרכים שבהן משתמשים מחפשים מידע. סמוך להשקתו איפשר Google Lens למשתמשים לזהות אובייקטים בסביבתם על ידי כיוון מצלמת הטלפון אליהם. כיום כבר ניתן לקבל גם קישורים ישירים לרכישות, ביקורות משתמשים, והשוואות מחירים.
כעת חושפת החברה כי החל מהעדכון הנוכחי Google Lens יאפשר לראשונה חיפושים רב-מודליים, כלומר, חיפושים משולבים של וידאו, תמונות ודיבור. משתמש יוכל לשאול שאלות בעזרת פקודה קולית המלווה בחומר ויזואלי כמו סרטון או תמונה. Google Lens יתמוך גם בחיפוש בזמן אמת. המשתמשים יוכלו להקליט וידאו ולקבל טיפים לתיקון בעיות. לדוגמה, הנחיות לתיקון. ייתכן שהשירות יוכל לשלב גם סרטונים שנשמרו מראש במכשירים האישיים או באתרים כמו גוגל. 
התכונה החדשה נחשבת לניסוי וזמינה בשלב רק למי שנרשם למעבדות של גוגל (Google Labs); יתר העדכונים של Lens, כולל מצב הקול ושיפור אפשרויות הקניות, זמינים למשתמשים רבים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה