דיגיטל וטק

חברת סולאראדג' במהלך ענק: "קפיצת מדרגה בשוק האנרגיה"

SolarEdge חושפת לראשונה שלושה מוצרים חדשניים ביריד הטכנולוגי Tech Fair. רואי שמש, מנהל פעילות SolarEdge ישראל: "הפתרונות המתקדמים שאנו מציגים מהווים קפיצת מדרגה בשוק האנרגיה ומספקים ללקוחותינו את הכלים המובילים לניהול גמיש, חכם ויעיל של משאבי האנרגיה שלהם"

מערכת ice |  7
כנס סולאראדג (צילום אייל גזיאל)
SolarEdge, חברת היי-טק ישראלית, העוסקת בפיתוח וייצור מערכות למיצוי ההספק של מתקני אנרגיה סולארית פוטו-וולטאים, מודיעה כי ב-23 בספטמבר היא תחשוף לראשונה שלושה מוצרים חדשניים במסגרת היריד הטכנולוגי השנתי שלה בזאפה הרצליה.
היריד הטכנולוגי, העונה לשם Tech Fair,  מיועד לעובדי החברה וללקוחות נבחרים ויהווה הזדמנות ייחודית לחשוף את הפתרונות החדשים והמתקדמים ביותר של החברה לניהול ואחסון אנרגיה. 
CSS (Commercial Storage System) אחד מהמוצרים המובילים שיושקו באירוע, מציע פתרון מתקדם לניהול ואגירת אנרגיה עבור מערכות מסחריות. מוצר זה, שנועד לארגונים ועסקים המעוניינים בפתרון חכם לניהול ביקושי האנרגיה שלהם, מספק גמישות מרבית בניהול משאבי האנרגיה. 
באמצעות ה-CSS, ארגונים יכולים לאגור אנרגיה בצורה יעילה יותר ובכך מאפשר פתרון זה לעסקים להתמודד טוב יותר עם תנודות בשוק האנרגיה ולהקטין את עלויות התפעול. המערכת מותאמת לעסקים בגדלים שונים, ומציעה להם מענה מותאם אישית המאפשר אופטימיזציה מקסימלית של משאבי האנרגיה.
לצד זאת, החברה תשיק את SolarEdge ONE for C&I , פלטפורמה מקיפה לניהול ואופטימיזציה של אנרגיה חכמה, המתממשק גם פתרונות צד שלישי בצורה מלאה ויכול לספק מענה לטעינת רכבים חשמליים, כחלק מצי רכבים.
מוצר נוסף שיוצג ביריד הוא ה-TerraMax, אשר מציע פתרון אופטימלי להתמודדות עם אתגרים מורכבים כגון הצללה ותוואי שטח לא אחיד באתרים סולאריים. הממיר החדש משפר את תפוקת האנרגיה,  מפחית את עלויות ההתקנה, ומגדילה את תפוקת האנרגיה של המערכת באמצעות אופטימיזציית DC  מתקדמת. 
רואי שמש, מנהל פעילות SolarEdge ישראל: "אנו גאים להציג היום את הפיתוחים החדשים וחדשניים של החברה. הפתרונות המתקדמים שאנו מציגים ב-Tech Fair  מהווים קפיצת מדרגה בשוק האנרגיה ומספקים ללקוחותינו את הכלים המובילים לניהול גמיש, חכם ויעיל של משאבי האנרגיה שלהם. אנחנו גאים להוביל את החדשנות הטכנולוגית ולספק פתרונות שמעצבים את עתיד האנרגיה המתחדשת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שמתי על החברה שלכם 20 אלף . והפסדתי
    להב 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם את רוב הכסף קניתי ב112 והיום המניה 20 . אני מקווה שתיקחו את עצמכם ברצינות ותרימו את החברה שוב
    סגור
  • 4.
    משהו שגוי
    איך 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יכול להיות שהיא תודיע ב 23/9 כאשר הכתבה ב 24/9. יש טעות בתאריך או בכתבה
    סגור
  • 3.
    לא מסתדר
    ניר 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כתבה ב 25 לספטמבר מודיעה שהחברה אומרת שהיא ב 23 לספטמבר תחשוף משהו?
    סגור
  • 2.
    רואי שמש? זה השם שלו לפני Solaredge ? (ל"ת)
    מהקורהפה 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לאשתו קוראים קולט (ל"ת)
    ג'ון הולמס 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לבן קוראים דוד (ל"ת)
    שרלוק הולמס 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואו נראה מעולה
    חובב סולאר 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה ממש טוב בטח המניה תעלה עכשיו
    סגור