השוק

השקעה של 23 מיליון שקל: נקסטקום מובילה את שוק האנרגיה המתחדשת

קבוצת נקסטרום, מדווח על עסקה נוספת בתחום האנרגיה המתחדשת. אחרי העסקה המוצלחת עם דוראל בה קיבלה 40 מיליון שקל, כעת נקסטקום חתמה עמה על עסקה נוספת שתניב לה 23 מיליון שקל
מערכת ice | 
הפרויקט של נקסטקום ודוראל (צילום נקסטקום)
קבוצת נקסטקום, הפועלת בשוק התקשורת והאנרגיה המתחדשת, פרסמה היום (חמישי), על הסכם חדש עליו חתמה חברת הבת שלה נקסטקום אנרג'י, חתמה על הסכם תכנון, רכישה והקמה (EPC), של שני פרויקטים של חוות סולאריות משולבות אגירה בישראל, בתמורה לסכום של 23 מיליון שקל.
החברה, התחילה כבר שלב התכנון ההנדסי של הפרויקטים כאשר תחילת העבודה עליהם תלויה במועד קבלת צו תחילת עבודה. כמו כן, החברה מעריכה שהסיום הצפוי של הקמת שתי החוות הסלולאריות יהיה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025.
בנוסף לכך, נקסטקום אנרג'י גם נמצאת במו"מ מתקדם עם היזם בנוגע לחתימה על הסכמי התחזוקה במסגרתם, היא תעניק שירותי תחזוקה שוטפת לפרויקטים לאחר שהקמתם תושלם בתמורה לסכום שנתי קבוע שאינו צפוי להיות מהותי עבורה.
הסכם החדש, מצטרף להסכם נוסף שהחברה חתמה עם דוראל ביולי בשנה שעברה, בו היא קיבלה 40 מיליון שקל עבור הקמה של 4 חוות סלואריות. בנוסף, בנובמבר 2023, החברה חתמה גם על הסכם EPC עם חברות מקבוצת EDF הצרפתית על הקמת 2 חוות סולאריות משולבות אגירה בהיקף של כ-25 מיליון שקל ובחודש ינואר האחרון, היא חתמה על הסכם נוסף בתחום האנרגיה המתחדשת הפעם, עם סולגרין בסך כולל של כ-37 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה