דיגיטל וטק

מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה נגד מיקרוסופט: "בלתי מרשים ומאכזב"

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס, מותח ביקורת על פלטפורמת Copilot של מיקרוסופט, וטוען כי לקוחות רבים התאכזבו מהביצועים שלה. לדבריו, ה-AI של החברה שבראשה הוא עומד מספק חוויית משתמש שונה ומדויקת יותר. כיצד הגיבה מיקרוסופט לטענות?
רפאל בן זקרי | 
מארק בניוף (צילום ויקימדיה JD Lasica socialmedia biz)
הבינה המלאכותית נמצאת כיום בלב התחרות בין ענקיות הטכנולוגיה, כאשר כל חברה שואפת לספק את המערכת היעילה והחדשנית ביותר ללקוחותיה. מיקרוסופט, אחת מהמובילות בתחום, הציגה בשנה שעברה את Copilot – כלי המבוסס על ChatGPT – במערכות העסקיות שלה, מתוך מטרה לשפר את הפרודוקטיביות של משתמשיה. אולם כעת, נראה כי מנכ"ל סיילספורס, מארק בניוף, פחות התחבר לפלטפורמה.
בשיחת הרווחים של הרבעון השני של החברה, בניוף הצהיר כי לקוחות רבים התאכזבו מביצועי Copilot, הפלטפורמה המשולבת במוצרי מיקרוסופט כמו Word ו-Excel. בניוף ציין עוד כי ה-AI של Salesforce שונה משמעותית ואינו דומה ל-Copilot, אותו כינה "בלתי מרשים". לדבריו, "לקוחות רבים מאוכזבים ממה שקיבלו מה-Copilot של מיקרוסופט, כי הם לא מקבלים את הדיוק והתגובה שלהם הם ציפו."
Copilot של מיקרוסופט הושק במטרה לשפר את עבודת הארגונים באמצעות סיוע במשימות יומיומיות כמו תיאום פגישות והכנת מצגות. למרות זאת, לפי בניוף, הביצועים אינם עונים על הציפיות. בתגובה לכך, ג'ארד ספאטרו, סגן נשיא לתחום ה-AI במיקרוסופט, טען כי מיקרוסופט דווקא מקבלת פידבק חיובי מלקוחותיה, שמביעים שביעות רצון מהפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה