דיגיטל וטק

האייפון 16 מול האייפון 15: מי באמת עמיד וחזק יותר?

במבחני נפילה שנערכו לאחרונה, האייפון 16 פרו עם המגן הקרמי המשופר מראה עמידות טובה, אך לא מושלמת. בעוד שהאייפון 15 פרו שרד טוב יותר בנפילות מגובה ראש, הדגם החדש הוכיח עליונות בנפילות מסוימות. אז מי באמת מחזיק מעמד טוב יותר?
רפאל בן זקרי | 
סדרת האייפון 16 (צילום אפל)
מבחני נפילה למכשירי אייפון הפכו למסורת עם השקת כל דגם חדש, והפעם, סאם קוהל מ-Apple Track בדק את עמידות האייפון 16 פרו לעומת קודמו, האייפון 15 פרו. הדגם החדש מגיע עם מסגרת שוליים דקה יותר ומגן קרמי דור שני, שלדברי אפל חזק ב-50% מהגרסה הקודמת. השאלה העיקרית היא האם השיפורים האלו אכן מחזקים את המכשיר ומגנים עליו טוב יותר מפני נפילות.
במבחן הראשון, שבו הטלפונים הופלו מגובה כיס המכנסיים, נגרם נזק קל בצורת שריטות בפינות המכשירים. עם זאת, בנפילה מגובה הראש, התצוגה של האייפון 16 פרו כבתה והשביתה את המכשיר, בעוד שהאייפון 15 פרו המשיך לפעול. הסיבה לכך, לדברי קוהל, היא שהמסגרת הדקה יותר בדגם החדש מותירה את התצוגה פגיעה יותר בפינות המכשיר.
נפילה מגובה החזה גרמה לניפוץ הזכוכית אחורית בשני המכשירים, אך האייפון 16 פרו עמד טוב יותר בנפילה מקודמו. עם זאת, בנפילות מגובה רב יותר עם התצוגה כלפי מטה, המסך של האייפון 15 פרו שרד מעט יותר טוב, עד שנשבר לחלוטין בנפילה מגובה רב במיוחד, בעוד שלדגם החדש נגרם נזק ממוקד יותר.
המסקנה הברורה מהמבחן היא שאף על פי שהמגן הקרמי של האייפון 16 פרו חזק יותר, עדיין מומלץ בהחלט להמשיך להשתמש במגן עבור המכשיר, במיוחד עבור משתמשים שחשופים לנפילות תכופות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה