דיגיטל וטק

בעלי אייפון ומקבוק? השירות הפופולארי של מיקרוסופט זמין גם לכם

מיקרוסופט, יוצאת במהלך חדש שעומד להקל משמעותית על משתמשי מקבוק, איפון ואנדרואיד. החברה השיקה אפליקציית ווינדוס החדשה שתעניק למשתמשים גישה לווינדוס דרך הענן, איך זה יעבוד? | כל הפרטים
מערכת ice | 
לוגו מיקרוסופט (צילום Shutterstock)
עד היום, במידה ולקוחות אפל היו רוצים להריץ את Windows מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, על סדרת מחשבי המק הם נאלצו להשתמש באפליקציות מתווכות לדוגמת Parallels. בקרב האייפון, האייפד ואנדרואיד, המשימה הופכת אפילו למאתגרת עוד יותר. בשבוע שעבר, מיקרוסופט הכריזה באופן רשמי שכל זה עומד להפוך להיסטוריה.
החברה חשפה לציבור הרחב שמעתה והלאה, אפליקציית Windows הרשמית זמינה בכל הפלטפורמות הפופולריות בהן גם: iOS, מק, iPadOS, אנדרואיד ואפילו למחשבים שכבר מריצים את מערכת ההפעלה. מדובר בשינוי עצום שבמסגרתו המשתמשים יכולים מעכשיו להריץ את מערכת ההפעלה בענן ובכך לזכות בגישה לכלל הקבצים והאפליקציות בכל מכשיר שתבחרו לגשת אליהם.
למרות שהאפליקציה החדשה מבוססת על טכנולוגיית ענן, היא כוללת כמה פיצ'רים מעניינים כמו תמיכה בריצה על מספר מסכים במקביל, שימוש באביזרים חיצוניים (לדוגמת מצלמת רשת), חיבור למדפסות וגם חיבור לאביזרי אחסון חיצוניים.
נכון לעכשיו האפליקציה החדשה זמינה למשתמשי Windows 365, Azure Virtual Desktop ומשתמשים שיש להם גישה ל-Remote Desktop ו-Remote Desktop Services של מיקרוסופט.
משמעות הדבר הינה שנכון לעכשיו מיקרוסופט נתנה גישה לשירות החדש רק לחשבונות של ארגונים גדולים ושל מוסדות הלימודים שעובדים עמה. עוד לא מתי ואם בכלל היא תרחיב את התמיכה גם למשתמשים פרטיים, אבל המהלך מתכתב עם אחת המטרות שהיא הצהירה עליהן - העברה מלאה של ווינדוס לענן. האפליקציה זמינה להורדה במכשירי אפל, ווינדוס ואנדרואיד ומיקרוסופט גם אפשרה להשתמש ולהתחבר אליה ללא הורדה מחנות האפליקציות דרך הדפדפן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה