דיגיטל וטק

אפל מסירה פריט נוסף מקופסת האייפון 16: מה תקבלו כעת?

עם השקת האייפון 16, אפל ממשיכה בצמצום תכולת הקופסה ומסירה פריט נוסף שהיה חלק בלתי נפרד מהחבילה במשך שנים. המהלך מצטרף להחלטות קודמות להסיר אביזרים כמו האוזניות ומתאם החשמל, ומעורר תגובות מעורבות בקרב הלקוחות
רפאל בן זקרי |  5
אפל (צילום shutterstock)
עם ההכרזה על האייפון 16, אפל ממשיכה לצמצם את תכולת קופסת האייפון שלה. לאחר שהסירה את האוזניות החוטיות EarPods ומתאם החשמל עם השקת האייפון 12 בשנת 2020, החברה הודיעה כעת שגם המדבקות המפורסמות שלה לא ייכללו בקופסת האייפון 16 החדשה.
מדובר בשינוי שמצטרף למגמת ההפחתה של אביזרים נלווים במוצרי אפל, שינוי שכבר עורר בעבר ויכוח בקרב לקוחות. המדבקות, שהיו פריט סטנדרטי מאז השקת האייפון הראשון ב-2007, לא יופיעו עוד בקופסת האייפון 16. עם זאת, מי שמעוניין במיוחד במדבקות יוכל לבקש אותן מאפל ישירות, אך נראה שרוב הלקוחות פשוט יוותרו עליהן. ההחלטה להסיר את המדבקות מצטרפת למגמה שנראתה כבר מוקדם יותר השנה, כאשר אפל השיקה את דגמי האייפד פרו עם מעבדי M4 ודגמי אייפד אייר עם מעבדי M2, והסירה גם שם את המדבקות מהקופסה.
סקר שנערך במאי האחרון על ידי ג'ון גרובר ב-"X" (טוויטר לשעבר) העלה כי 62.5% מהנשאלים תומכים בהחלטה של אפל להפסיק לכלול את המדבקות בקופסה, תוך התייחסות לחיסכון בחומרים ולמניעת בזבוז. לעומת זאת, 37.5% מהנשאלים לא הסכימו עם ההחלטה. עבור רבים, ההחלטה מציבה דגש על הנוחות והפונקציונליות, כאשר הם היו מעדיפים לראות את מתאם החשמל חוזר לקופסה, במקום המדבקות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אני אישית לא אוהב את הקמצנות של אפל והאנוכיות שלה,
    אמיר 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל דבר צריך לעבור דרכה, גוגל הרבה יותר טובים ממנה, נקווה שהיא לא תצליח
    סגור
  • 4.
    את מי זה באמת מעניין המדבקות האלה (ל"ת)
    אנונימית 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כבר באייפד פרו החדש שקניתי לא היה את זה הייתי מופתע (ל"ת)
    שמע כותרת 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    זה גם כדי להיות יותר אקולוגי?
    ... 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה להם תרוץ ב2012 שזה כדי להיות יותר אקולוגי ופחות נזק סביבתי. לא שאי פעם מישהו שהוא בוגר השתמש במדבקות האלו אבל ילדים היו אוהבים להשתמש בהם. ואם כבר מדבקות זה אחלה דרך להטמיע מותג. לא רחוק היום שבו יקנו אייפון ויקבלו אייפון בלבד
    סגור
  • 1.
    תגיד לי שבעל הבית קמצן בלי להגיד לי
    ttt 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איזה קמצנים הפכו להיות אפל
    סגור