דיגיטל וטק

קרן הון סיכון ישראלית חדשה תגייס 70 מיליון שקל למכשור רפואי

קרן ההון סיכון Edge Medical Ventures השלימה סבב גיוס ראשוני של 15 מיליון שקל וכבר ביצעה השקעה ראשונה; הקרן מנוהלת על ידי צוות חממת MEDEX
שרון בירקמן | 
Edge Medical Ventures (צילום רועי מזרחי סטודיו לצילום)
קרן הון סיכון חדשה, Edge Medical Ventures, בהיקף של 70 מיליון דולר, החלה את פעילותה לאחר שסיימה גיוס ראשוני של 15 מיליון דולר. הקרן תשקיע במיזמים בשלבים מוקדמים ובסבבים נוספים. Edge  הוקמה על ידי שי פוליקר, גל עטרות, ונעם טייכלר, אשר הובילו את החממה הטכנולוגית MEDX. הקרן תתמוך ותפתח חדשנות בתחום המכשור הרפואי.
Edge Medical Ventures תשקיע בין מיליון לשלושה מיליון דולר בסבבים מוקדמים ובסבבי המשך של עד שישה מיליון דולר. בין משקיעי הקרן המובילים נמצא וינסנט צ'נגוויז מ-CBG אינווסטמנט. הקרן כבר ביצעה השקעה ראשונה.

שי פוליקר, מנכ"ל קרן Edge: "במהלך שבע השנים האחרונות, בהן חממת MEDX פעלה, למדנו להכיר את ההון האנושי המעולה שיש בישראל בתחומי המד-טק, ואת הפוטנציאל הגלובלי של הפיתוחים שנולדים כאן. למרות הפוטנציאל העצום שטמון בטאלנט הישראלי, הבחנו כי ההון הזמין להשקעות בתחום בארץ הוא דל ביחס לפוטנציאל, ואנו מקווים כי באמצעות הקרן החדשה נוכל לתת דחיפה נוספת לתחום החשוב הזה בארץ. מטרתנו, לתמוך ביזמים מובילים, ברעיונות פורצי דרך, ולסייע להם במימוש הפוטנציאל ובנייתם לחברות גלובליות, בין אם בחיבור למרכזי רפואה בעולם, ובין אם בחיבור למימון משמעותי שיאפשר לחברות לצלוח את השנים הראשונות. הקרן עצמה תתמקד בחברות שכבר פתחו מוצר ראשוני וצלחו שלבים פרה-קליניים וקליניים". 
"אני שמח וגאה לחבור שוב עם הצוות המצוין של חממת MEDX בהשקעה בקרן המד-טק החדשה שיוצאת לדרך", אומר וינסנט צ'נגוויז יו"ר-CBG אינווסטמנט. "אני מכיר היטב את שוק הטכנולוגיות הרפואיות בישראל ומאמין כי מישראל יכולה לצאת בשורה אמיתית לעולם שיכולה להוביל שינוי משמעותי בעולם בטווח הקצר והרחוק. אני מאמין כי קרן Edge תוכל לסייע ליזמים ולחוקרים ישראלים מובילים לקחת את הפיתוחים שלהם לשלב הבא של ההצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה