דיגיטל וטק

סקר חדש חושף: מה יגרום למשתמשים לשדרג לאייפון 16?

סקר שנערך בקרב בעלי אייפון בארה"ב מגלה שהרוב מתכנן לשדרג לאייפון 16, אך המחיר, ניהול חום המכשיר, ותכונות AI מתקדמות הם הגורמים המכריעים בהחלטה. האם השדרוג שווה את זה? הנה מה שהמעריצים באמת רוצים לראות במכשיר הדגל הבא של אפל
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום shutterstock)
השקת האייפון 16 מתקרבת, ויש מי שבודקים את עירנות המעריצים לסדרת מכשירי הדגל הבאה של הענקית מקופרטינו. סקר חדש שנערך בקרב בעלי אייפון בארה"ב חושף את הדרישות העיקריות של המשתמשים לקראת השקת האייפון הבא. הסקר, שנערך על ידי אתר SellCell, מגלה כי 61.9% מהנשאלים מתכננים לשדרג לאחד מדגמי האייפון 16, אך ההחלטה תלויה במספר גורמים חשובים.
בראש ובראשונה, 30.9% מהמשתתפים ציינו שהמחיר הוא הפקטור המרכזי בהחלטתם לשדרג או להמתין. אחד מהגורמים הבולטים הנוספים שהוזכרו בסקר הוא ניהול חום המכשיר. 26.8% מהנשאלים ציינו שהם מעוניינים לראות שיפור בתחום זה, בעקבות שמועות על עיצוב חדש שמיועד להפחית את התחממות המכשיר. נושא זה, שהפך להיות קריטי בעיני המשתמשים, הוא הגורם השני בחשיבותו בהחלטה האם לשדרג לאייפון הבא.
בנוסף, הטכנולוגיה החדשה צפויה לשחק תפקיד מרכזי בהחלטות השדרוג. 21.9% מהנשאלים מחכים לראות אם אפל תציע תכונות AI מתקדמות שיתמכו בזיכרון RAM של 8GB בכל ארבעת הדגמים החדשים. גם המעבדים החדשים, A18 ו-A18 Pro, שעל פי השמועות ייוצרו בתהליך 3nm המתקדם של TSMC, זוכים לעניין רב מצד המשתמשים, כאשר 21.5% מהנשאלים מציינים את ביצועי המעבד כגורם מכריע בהחלטתם לשדרג.
השמועות על שינויים בעיצוב ובפונקציונליות לא נשארות מאחור, כאשר 19% מהמשתתפים ישקלו שדרוג אם דגמי הבסיס של האייפון 16 יכללו את כפתור ה-Capture החדש. כמו כן, 13.8% מהנשאלים הביעו עניין בעיצוב המצלמות החדש ו-13.5% נוספים ציינו כי שדרוג שיביא צבעים חדשים למכשירים עשוי להשפיע על החלטתם לשדרג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה