דיגיטל וטק

ג'יי פי מורגן במהלך מפתיע: משנים את העבודה של יותר מ-300,000 אנשים

הבנק הענקי הודיע על אימוץ מודל בינה מלאכותית מיוחד שנוצר על ידי חברת OpenAI. נכון לעכשיו הוא זמין רק ל-60,000 משתמשים ברשת, אך הוא צפוי להיות נוכח בכל שלב בתהליכי החברה. האם זהו העתיד של שוק הפיננסים או המתכון לפיטורים המוניים?
מערכת ice | 
JP MORGAN (צילום THE TRADE)
אם אי אפשר לנצח אותם - תצטרפו אליהם? ג'יי פי מורגן פתחה במהלך מפתיע במיוחד, החברה תספק לכל עובדיה גישה למערכת בינה מלאכותית המופעלת על ידי ChatGPT של ענקית הבינה המלאכותית OpenAI. המערכת זמינה לעובדי ענקית הפיננסים ונקראת "LLM Suite". המהלך מגיע לאחר שהחברה אסרה על שימוש של עובדיה במערכת הבינה המלאכותית הפופולרית מחשש לדליפת מידע סודי. נראה כי מדובר במהלך נוסף של חברות רבות להצטרפות לתהליכי הבינה המלאכותית ולאימוץ תהליכים אלו בתוך עסקים קיימים. 
בינתיים המערכת מסייעת לעובדים לכתוב מיילים, לנסח דוחות ועוד, והיא זמינה רק ל-60,000 עובדים בשלב הראשוני, אך גורמים בחברה סיפרו ל-CNBC כי בעתיד הם מתכננים לשלב את המערכת באופן עמוק בתוך הארגון. בכירים בחברה העריכו כי המהלך צפוי לשנות את טיב העבודה של כל אחד מ-313,000 העובדים המועסקים בג'יי פי מורגן כיום. 
הבנק משתמש בבינה המלאכותית על מנת לכתוב פוסטים ברשתות חברתיות אבל גם על מנת להחליט החלטות עסקיות כמו היכן להציב כספומטים או לפתוח סניפים חדשים. בנוסף, בכירים בבנק מספרים כי למידת מכונה מסייעת לבנק בזיהוי הונאות שונות. למרות האפשרות לסיוע, רבים חוששים כי בינה מלאכותית תגרום לעבודתם להיות מיותרת. בחברה מבטיחים כי לא כך הדבר, ולמרות שטיב העבודה צפוי להשתנות הם מקווים כי העובדים יתייחסו לבינה המלאכותית כעוזר שמסייע במשימות היום-יומיות ומאפשר לעובדים להתמקד בדברים החשובים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה